انصارالله ، مذاکره مستقیم با آمریکا را رد کرد

پنج شنبه 14 اسفند 1399 - 16:50:52
انصارالله ، مذاکره مستقیم با آمریکا را رد کرد

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش انصارالله یمن گزارش‌ها درباره مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان را رد و تاکید کرد،همه تماس‌ها به واسطه‌ عمان انجام شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی ادعا کرده بود ، چند مقام عالی‌رتبه این کشور در مسقط با مسئولانی از انصارالله دیدار کرده‌اند.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله  و رئیس هیأت مذاکره‌کننده  یمن امروز پنجشنبه  اظهارداشت،  تماس‌ها با آمریکا از طریق برادران ما در مسقط انجام شده و هیچ تماس مستقیمی وجود نداشته است. 

عبدالسلام  با تاکید بر این که آمریکا در راس تجاوز به یمن قرار دارد افزود، آمریکایی‌ها اگر می‌خواهند تجاوز علیه  یمن  را حل و فصل کنند، باید به خشونت  و حملات ائتلاف سعودی پایان داده و محاصره یمن را بردارند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز پیش از این گفته بود، ازطریق  مقامات عمان به هیات آمریکایی اطلاع داده شده که  تا  ادامه تجاوزبه یمن حملات به عربستان ازسوی نیروهای یمنی ادامه  خواهد داشت.

عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است .


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 اسفند 1399 - 16:50:47

دسته بندی :