شیخ نعیم قاسم : حزب الله هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی‌گذارد

پنج شنبه 14 اسفند 1399 - 13:15:33
شیخ نعیم قاسم : حزب الله هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی‌گذارد

تهران - الکوثر : معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد، آمریکا و اسرائیل می‌دانند که تصمیم قاطع این جنبش برای پاسخ به هر تجاوز، هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله در سخنانی بر قصد حزب الله در باقی ماندن در وضعیت دفاعی اشاره کرد و گفت، اسرائیل باید بفهمد که عرصه برای او باز نیست  و اگر حمله کند روز آن را شب سیاه می‌کنیم.

نعیم قاسم اوضاع  کنونی لبنان  را دشوار و پیچیده دانست و  اظهارداشت، تلاش همه باید  خارج شدن  از این وضعیت باشد و اگر «میشل عون» رئیس جمهور با «سعد حریری» نخست وزیر مکلف توافق کنند، دولت لبنان فوراً تشکیل می‌شود.

معاون دبیر کل حزب الله  درباره روابط میان حزب الله  و آمریکا  نیزگفت ، حزب الله هیچ رابطه ای با  آمریکا ندارد زیرا فرقی نمی‌کند  چه کسی در آمریکا روی کار باشد.

شیخ «نعیم قاسم» در بخشی دیگر از سخنانش به حضور آوارگان سوری در این کشور پرداخت و افزود ، یک و نیم میلیون آواره سوری می‌توانند به کشورشان بازگردند اما سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا و آمریکا مانع آن می‌شوند.

معاون دبیر کل حزب الله  درباره موضع آمریکا نسبت به عربستان سعودی هم گفت ، شیوه «جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا در تحقیر سعودی‌ها با شیوه «دونالدترامپ» متفاوت است، اما از نظر هر دو عربستان باید تحت فشار آمریکا باشد تا اهداف خود را تامین کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 اسفند 1399 - 13:15:26

دسته بندی :