دبیرکل نجباء عراق : بحرین تسلیم طاغوت زمان نخواهد شد

یک شنبه 26 بهمن 1399 - 18:22:26
دبیرکل نجباء عراق : بحرین تسلیم طاغوت زمان نخواهد شد

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در سالگرد قیام مردم بحرین تأکید کرد که بحرینی‌ها بار دیگر بنی‌امیه این زمان را شکست را خواهند داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «شیخ اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در سالگرد قیام مردم بحرین علیه رژیم آل‌خلیفه، این کشور را جزیره مقاومی توصیف کرد که شاهد دلاوری‌های ابراهیم بن مالک اشتر، زید بن صوحان و صعصعة بن صوحان (اصحاب اهل‌بیت علیهم‌السلام) بوده است.

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به ایستادگی تاریخی بحرینی‌ها در برابر دودمان ظالم بنی‌امیه، تاکید کرد که این ملت هرگز تسلیم هیچ طاغوتی نخواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: «بحرین همچنان در برابر ظالمان زمان و راهزنانی که دست‌پرورده رژیم وهابیت هستند، استوار و مستحکم خواهد بود و روزی فرا می‌رسد که به برکت خون پاک شهدا آزاد خواهد شد».

بحرین از 14 فوریه 2011 شاهد قیام مردمی ضد رژیم آل خلیفه است.

طی این مدت بیش از 11 هزار شهروند بحرینی به اتهامات واهی بازداشت و از شمار زیادی از مخالفان سلب تابعیت شده است.

مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند اما رژیم آل خلیفه با کمک نظامیان سعودی و مأموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره در بحرین مستقر شده‌اند، اعتراض‌های مردمی در این کشور را سرکوب می‌کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 26 بهمن 1399 - 18:22:14

دسته بندی :