فریاد «استعفا، استعفا» معترضان به نتانیاهو مقابل دادگاه قدس اشغالی

دو شنبه 20 بهمن 1399 - 15:39:44
فریاد «استعفا، استعفا» معترضان به نتانیاهو مقابل دادگاه قدس اشغالی

تهران - الکوثر : همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، شمار زیادی از معترضان به وی با تظاهرات بیرون دادگاه، خواستار استعفای او شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای دومین بار در جریان رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد خود، در دادگاه قدس اشغالی حاضر شد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، همزمان با حضور نتانیاهو در جلسه امروز دادگاه، تعداد زیادی از معترضان به عملکرد وی بیرون دادگاه و در خیابان‌های اطراف تجمع و تظاهرات کردند.

نیروهای امنیتی ساختمان دادگاه و معابر مجاور آن را به محاصره خود درآورده‌اند. در این میان نه فقط نظامیان رژیم صهیونیستی بلکه مأموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» نیز برای حفاظت از نتانیاهو حاضر هستند.

بر این اساس، صدای فریاد «استعفا، استعفا!» معترضان که خواستار کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت هستند در ساختمان دادگاه قدس اشغالی و اتاق جلسه محل حضور نتانیاهو طنین‌انداز شده است.

بعد از وقفه چند ماهه در برگزاری جلسات رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد نتانیاهو به دلیل شیوع گسترده ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، این روند امروز از سر گرفته شد . نتانیاهو در جلسه امروز دادگاه قرار است بعد از تفهیم اتهام شدن، به صورت رسمی به اتهامات ارتشاء، کلاهبرداری و سوء استفاده از قدرت پاسخ دهد.

در جلسه امروز دادگاه قدس اشغالی، دیگر متهمان در پرونده‌های فساد نتانیاهو نیز به همراه وکلای خود حاضر هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 بهمن 1399 - 15:39:30

دسته بندی :