کارشناس صهیونیست : حملات موشکی حزب الله، بازدارندگی اسرائیل را از بین می‌برد

جمعه 17 بهمن 1399 - 18:11:24
کارشناس صهیونیست : حملات موشکی حزب الله، بازدارندگی اسرائیل را از بین می‌برد

تهران - الکوثر : کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی گفت، حزب الله لبنان با منهدم کردن پهپاد اسرائیلی، قدرت بازدارندگی این رژیم را زیر سؤال برده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «یواف لیمور» کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی روز جمعه با انتشار گزارشی در روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم تأکید کرد، شلیک نیروهای مقاومت به سمت یک پهپاد اسرائیلی باعث مشکل شده است و پاسخ ندادن به حزب الله باعث از بین رفتن بازدارندگی می‌شود و این یک خطر از جانب نیروهای مقاومت است که رژیم صهیونیستی باید آن را مدنظر قرار دهد. 

لیمور تاکید کرد، این برای نخستین بار نیست که حزب الله تلاش می‌کند پهپادهای اسرائیلی در حریم هوایی لبنان را هدف قرار دهد، در گذشته نیز بارها حزب الله بنا به دلیل مشخص این کار را انجام می داد، ولی این بار به دلیل وعده به سخنان سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر هدف قراردادن پهپادهای صهیونیست فعال در آسمان لبنان این اقدام را انجام داده است. 

لیمور این روند را خطرناک توصیف و تأکید کرد، این وضعیت باعث از بین رفتن بازدارندگی تل‌آویو خواهد شد و رژیم صهیونیستی باید پاسخ بسیار سخت‌تری بدهد که می‌تواند باعث تنش گسترده ای شود.

مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد، کنترل یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به دشمن صهیونیستی که به حریم هوایی لبنان در مناطق حاشیه‌ای شهر بلیدا در جنوب کشور نفوذ کرده بود، از دست دشمن ساقط شد و تحت کنترل مجاهدان مقاومت قرار گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 17 بهمن 1399 - 18:11:15

دسته بندی :