علمای بحرین خواستار تحریم رژیم‌های عربی سازشکار شدند

یک شنبه 12 بهمن 1399 - 18:47:39
علمای بحرین خواستار تحریم رژیم‌های عربی سازشکار شدند

تهران- الکوثر: علمای بحرین امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای خواستار تحریم تمامی نهادها و کشورهای عربی شدند که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی «خیانت بزرگی» در حق فلسطینیان مرتکب شده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه خبری «المنار»، علمای بحرین در این بیانیه‌ خواستار تحریم کشورهای سازشگر با رژیم اشغالگر قدس شده و تأکید کردند این مسئله کمترین کاری است که ملت‌های مسلمان در رابطه با دین، ​​اراضی غصب شده و مقدسات خود و حداقل وفاداری به خون مردم و قتل و کشتار پسران، زنان و مردان فلسطینیان انجام می‌دهند، کسانی که خانه‌های آنها توسط نظامیان صهیونیست ویران شده و تمام اموال آنها غارت شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: خیانتکاران و مزدوران در بازار دشمنان و اراضی خود را باز می‌کنند تا آنچه را از خانواده خود به سرقت برده‌اند، بفروشند تا به رویای ادعایی درباره برپایی یک دولت جنایتکار و متجاوز برسند.

علمای بحرین تأکید کردند، کسانی که روابط خود با دشمن صهیونیست را عادی می‌کنند، از ما نیستند و ما هم از آنها نیستیم. ملت‌های مسلمان آنها را تحریم کنند تا درس عبرتی شود برای کسانی که عادی‌سازی روابط و خیانت را گدایی می‌کنند.

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)

در پایان بیانیه علمای بحرین نیز بر لزوم تحریم بانک ملی این کشور و شرکت مخابراتی «زین» به دلیل عقد قراردادهای همکاری متقابل با رژیم صهیونیستی، خیانت بزرگ خود را علنی کرده‌اند، تأکید شده است.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و بحرین ۲۳ مرداد با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که منامه و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


یک شنبه 12 بهمن 1399 - 12:48:55