قدردانی مهدی المشاط از راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی مردم یمن

چهار شنبه 8 بهمن 1399 - 17:27:53
قدردانی مهدی المشاط از راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی مردم یمن

تهران - الکوثر : رئیس شورای عالی سیاسی یمن، حضور میلیونی مردم این کشور را در راهپیمایی اخیر ، نمایش وحدت ملی در این کشور دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز چهارشنبه ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت گسترده آحاد ملت این کشور و همه آزادگان جهان در تظاهرات «محاصره و تجاوزات آمریکا؛ جنایت تروریستی» اعلام کرد، تظاهرات میلیون ها یمنی در روز دوشنبه، نفی سلطه گری آمریکا و نمایش وحدت ملی بود.

میلیون‌ها یمنی روز دوشنبه در راستای پویش جهانی «نه به جنگ یمن» در مناطق مختلف این کشور تظاهرات گسترده ای  برگزار کردند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد، آنچه یمن در این تظاهرات گسترده شاهد آن بود، وجدان آزاد جهانیان و اراده قوی ملت مقاوم یمن در برابر محاصره آمریکایی-سعودی را نشان می‌دهد.

المشاط تصریح کرد، ملت یمن هرگز مواضع صادقانه و شجاع آزادگان جهان را که صدای بلند و قوی در میان سکوت جامعه جهانی محسوب می‌شوند، فراموش نخواهد کرد.

همزمان با راه اندازی این پویش جهانی، بیش از سیصد سازمان بین‌المللی در بیانیه‌ای خواستار مداخله فوری جامعه جهانی جهت پایان دادن به جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن شدند.

مردم و سازمان‌های مختلف سراسر جهان اعم از آمریکا، انگلیس، یمن، استرالیا، بنگلادش، کانادا، شیلی، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، لهستان، اسپانیا و سوئیس خواستار پایان جنگ یمن شده و بر همبستگی خود با ملت این کشور تأکید کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 8 بهمن 1399 - 17:26:5

دسته بندی :

پربازدیدها