شیخ عیسی قاسم کشتار شیعیان در پاکستان را محکوم کرد

سه شنبه 23 دی 1399 - 8:13:14
شیخ عیسی قاسم کشتار شیعیان در پاکستان را محکوم کرد

تهران - الکوثر : رهبر نهضت اسلامی بحرین کشته شدن ۱۱ معدنچی شیعه پاکستان به دست گروه تروریستی تکفیری داعش را محکوم کرد و گفت: این گروه تروریستی همچنان عاشق خون ریزی و ویرانگری صفوف وحدت مسلمانان مانده و خواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «عیسی قاسم» رهبر نهضت اسلامی بحرین امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد، داعش به عنوان مظهر و نمودی بد و تحریفی از اسلام باقی مانده و خواهد ماند و اسلام را از چشم همه کسانی که از راستی و پاکی اسلام، برائت آن از وحشیگری و احترام به انسانیت و حرمت و قداست خون و حیات انسان در نزد آن  ناآگاهند، خواهد انداخت.

شیخ عیسی قاسم تصریح کرد، داعش همچنان به ریختن خون بی گناهان، وحشیگری در کشتار، جهل به اسلام، بیگانگی با اخلاق امت، نقض بسیاری از اصول اسلام و بدعت آفرینی در دین و قتل مسلمانان ادامه می دهد و آرزویش تفرقه پراکنی و وایجاد شکاف و تفرقه در میان امت است.

رهبر معنوی شیعیان بحرین خاطرنشان کرد، بر همه امت اسلام واجب است که در برابر تروریست های ویرانگر بایستند و هسته اصلی تربیت نسل های آینده را بر هشدار نسبت به حیله گری، وحشیگری و جهل داعشی و خطر بزرگی که داعش نمود آن است بنا نهند.

گروه تروریستی داعش اخیرا ۱۱ نفر از کارگران معدنچی پاکستان که از اقلیت شیعی این کشور بودند، به طرز فجیعی به قتل رساند که این موضوع مردم پاکستان از جمله شیعیان هزاره این کشور را بر انگیخت.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 دی 1399 - 7:24:44