اندیشکده صهیونیستی: جنبش «نُجَباء» از هدف خود مبنی براخراج آمریکا از عراق دست نمی‌کشد

شنبه 20 دی 1399 - 13:20:48
اندیشکده صهیونیستی:  جنبش «نُجَباء» از هدف خود مبنی براخراج آمریکا از عراق دست نمی‌کشد

تهران- الکوثر: اندیشکده صهیونیستی «مئیر آمیت» با انتشار مطلبی، اعلام کرد که جنبش «نجباء» عراق از هدف خود مبنی بر اخراج آمریکایی ها از خاک عراق دست نمی کشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اندیشکده صهیونیستی «مئیر آمیت» مطلبی را در خصوص جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق منتشر و در آن اعلام کرد: جنبش نجباء که جز شاخص ترین گروه‌های مقاومت عراق محسوب می شود، بر لزوم اخراج آمریکا از این کشور تأکید دارد.

بر اساس این گزارش، این اندیشکده صهیونیستی عنوان کرده است: خونخواهی [شهید] سلیمانی نیز یکی دیگر از اهداف اصلی نجباء محسوب می شود. در واقع، نجباء از ۲ هدف اخراج آمریکا از خاک عراق و خوانخواهی [شهید] سلیمانی دست نخواهد کشید.

مئیر آمیت همچنین سفر دبیرکل نُجَباء در فوریه ۲۰۲۰ به تهران را مورد توجه قرار داد و نوشت: شیخ «اکرم الکعبی» در همایشی تحت‌عنوان «بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت» سخنرانی کرد و گفت که نیروهای تحت امرش تا اخراج کامل نظامیان آمریکایی از عراق، به مبارزه ادامه خواهند داد.

بر پایه این گزارش، دبیرکل نُجَباء تصریح کرد: «ما مصمم هستیم تا انتقام فرماندهان شهید مقاومت را بگیریم و خود را برای جنگ آماده کرده‌ایم. شمارش معکوس برای ساعت صفر انتقام، آغاز شده است».

اندیشکده صهیونیستی در پایان خاطرنشان کرد: الکعبی در این سفر با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران از جمله مشاوران ارشد سیاسی و نظامی رهبر عالی ایران و نیز جانشین فرمانده سپاه پاسداران دیدار داشت و محور اصلی رایزنی‌های خود را بر مسأله «اخراج آمریکا از عراق» متمرکز کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv

 


شنبه 20 دی 1399 - 13:2:30