علت ترور سردار سلیمانی از نگاه سیاستمدار روس

یک شنبه 14 دی 1399 - 16:35:58
علت ترور سردار سلیمانی از نگاه سیاستمدار روس

تهران- الکوثر: سیاستمدار روس، علت ترور سردار قاسم سلیمانی به دست آمریکا را، نرفتن او زیر بار نظم جدید جهانی واشنگتن بیان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از اسپوتنیک، دمیتری سابلین، معاون اول رئیس سازمان پیشکسوتان روسی "برادران مبارز" گفت، ژنرال ایرانی قاسم سلیمانی سال گذشته به این خاطر توسط آمریکایی ها ترور شد چون مایل به پذیرش نظم جدید جهانی تحمیل شده توسط واشنگتن نبود. 

وی افزود: "این تخریب شخصیت بود، نابودی فردی که شبیه آنها نبود، آماده تسلیم نبود و از آن متنفر بود. ژنرال سلیمانی یک جنگجوی واقعی بود، مردی که می دانست چگونه به قول خود عمل کند، یک استراتژیست برجسته، سازمان دهنده عملیات ویژه، که تنها هدفش خدمت به کشورش بود." 

سابلین ادامه داد: من گزارش های توام با احترامی از فرماندهان ارتش روسیه در سوریه درباره قاسم سلیمانی شنیده ام.

سابلین گفت: "نظم جهانی، که آنها سعی می کنند بر ما تحمیل کنند، به افراد و شخصیت ها نیاز ندارد." سال با ترور ژنرال سلیمانی آغاز شد و با تخریب بناهای یادبود ژنرال لی و دیگر بزرگان آمریکایی ادامه یافت.

وی اشاره کرد که آنها به همین دلیل از روسیه نفرت دارند چون مثل آنها نیست و می خواهد ارزشهای خود را حفظ کند، خودش بماند و به دیگران کمک می کند تا این کار را انجام دهند.

این سیاستمدار روس با یادآوری ترور سردار سلیمانی تاکید کرد، در آن زمان بسیاری گفتند که ترور سردار سلیمانی یکی دیگر از موارد نقض قوانین بین المللی و کمک مستقیم به گروه های تروریستی در سوریه و عراق است که ژنرال ایرانی یک مبارز تسلیم ناپذیر در برابر آنها بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 14 دی 1399 - 15:45:58