​ ​رسانه‌های صهیونیستی بر روی کدام بخش مصاحبه نصرالله متمرکز شدند؟

دو شنبه 8 دی 1399 - 18:34:20
​   ​رسانه‌های صهیونیستی بر روی کدام بخش مصاحبه نصرالله متمرکز شدند؟

تهران- الکوثر: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به دقت مصاحبه شب گذشته دبیرکل حزب‌الله با «المیادین» را دنبال کردند اما بر روی برخی بخش‌های آن تمرکز ویژه‌ای داشتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌ الله لبنان یکشنبه شب (دیشب) در گفتگو با شبکه «المیادین» درباره موضوعات مختلف منطقه‌ای و غیرمنطقه‌‌ای صحبت کرد.

شبکه المیادین امروز در همین زمینه گزارش کرد، رسانه‌های صهیونیستی به دقت سخنان سید حسن نصرالله را دنبال کردند، بخش‌های زیادی از آن را ترجمه کردند و تمرکز آنها بر روی بخش مربوط به موشک‌های نقطه‌زن و پاسخ مقاومت به هر تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان بود.

به عنوان مثال، «اودی اونتال» از پژوهشگران پژوهشکده راهبردی «هرتزلیا» این قسمت از اظهارات نصرالله را نقل کرد که گفت، حزب‌الله انتقام به شهادت رسیدن رزمنده خود «علی محسن» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را می‌گیرد و ترس و نگرانی «اسرائیل» باعث شده در مرزها همچنان به حالت «نیم خیز» باشد.

در ادامه این گزارش آمده، بسیاری از رسانه‌های صهیونیستی به این بخش از مصاحبه نصرالله اشاره کردند که گفت، شمار موشک‌های نقطه‌زن مقاومت اسلامی در لبنان دو برابر سال قبل شده است و هر هدفی در امتداد مساحت فلسطین اشغالی را می‌تواند با دقت هدف قرار دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش کردند که این اشاره نصرالله «پیشرفتی مهم در زمینه پدافند هوایی حزب‌الله است که در رویارویی آینده، اسرائیل را غافلگیر خواهد کرد».

«روعی کایس» تحلیلگر امور عربی در شبکه صهیونیستی «کان» هم در توییتر خود نوشت: همانطور که نصرالله گفت آنها قادرند هر نقطه‌ای را در اسرائیل با دقت هدف بگیرند. به عنوان مثال اگر اسرائیل به یک مرکز در «البقاع» لبنان به زعم وجود موشک‌های نقطه‌زن در آنجا، حمله کند با پاسخی مشابه آن روبرو خواهد شد.
دبیرکل حزب‌الله در بخشی از سخنرانی دیشب خود گفت، آمریکا معتقد بود که با ترور شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس، محور مقاومت به پایان خواهد رسید حال آنکه این محور محدود به یکی دو نفر نبوده و نخواهد بود.
سید حسن نصرالله خواستار محاکمه کسانی شد که اقدام به ترور شهیدان مقاومت در عراق کردند. او تأکید کرد: «پاسخ ترور شهید سلیمانی و المهندس، مسئله امروز و فرداست. خونشان روی زمین نمی‌ماند».


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv

 


دو شنبه 8 دی 1399 - 13:1:8