عضو ارشد انصارالله : رژیم صهیونیستی توانایی جنگ ندارد

سه شنبه 25 آذر 1399 - 9:21:6
عضو ارشد انصارالله : رژیم صهیونیستی توانایی جنگ ندارد

تهران - الکوثر : عضو ارشد انصارالله رژیم صهیونیستی را ضعیف‌تر از آن دانست که توانایی ورود به هر جنگی را در منطقه داشته باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حزام الاسد» از اعضای شورای مرکزی انصارالله و عضو شورای عالی سیاسی یمن روز دوشنبه تاکید کرد، رژیم صهیونیستی به این باور رسیده است  که قدرت گروههای مقاومت توسعه یافته و محور مقاومت سلاح‌های بازدارنده در دست دارد و از سوی دیگر شرایط داخلی رژیم صهیونیستی بسیاربحرانی و متزلزل است.

حزام الاسد تصریح کرد، رژیم اسرائیل تلاش می کند کشورهای حامی خود در منطقه را به میان آورده و چنین وانمود کند که ائتلافی در حال شکل‌گیری است تا امنیت خود را تقویت کند.

عضو ارشد انصارالله در خصوص موضع مردم یمن نسبت به ملت فلسطین گفت، یمنی‌ها موضع ریشه‌ای و پایه‌ای برگرفته از مبنای اخلاق و اسلام در قبال فلسطین دارند و پیوستن یمن به محور مقاومت، فرصت‌های متعددی در برابر یمن قرار داده و موجب همبستگی مواضع رهبران و مردم در خصوص مسأله فلسطین شده است. 

تاکنون با  فشارهای « دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای عادی‌سازی روابط  رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی، چهار کشور امارات، بحرین، سودان و مغرب رسماً  با اسرائیل  بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 25 آذر 1399 - 9:19:23

دسته بندی :