واکنش حزب الله لبنان به عادی سازی رابطه میان مغرب و رژیم صهیونیستی

شنبه 22 آذر 1399 - 9:56:15
واکنش  حزب الله لبنان به عادی سازی رابطه میان مغرب و رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: حزب الله لبنان تاکید کرد که عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و مغرب ادامه سقوطی است که برخی رژیم‌های عربی منطقه آن را می پیمایند و از قضیه فلسطین فاصله می‌گیرند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و رژیم مغرب را محکوم کرد.

در بیانیه صادر شده از سوی حزب‌الله آمده است: عادی سازی رابطه میان دو رژیم ادامه سقوطی است که برخی رژیم‌های عربی منطقه آن را می پیمایند و از قضیه فلسطین فاصله می‌گیرند.

حزب الله افزود: فرمانبرداری این رژیم‌ها در مقابل زورگویی و اخاذی آمریکا و صهیونیزم با نیت‌های طمع‌کارانه برای دستیابی به برخی منافع و یا رفع برخی تحریم‌هاست امری که تنها یک توهم است.

 
بیشتر بخوانید:
تشدید اختلافات در خاندان حاکم عربستان درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


در پایان بیانیه حزب الله اشاره شده است: عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر بزودی اذعان خواهند کرد که جز ناامیدی و خجالت و سرخوردگی در مقابل دشمن اسرائیلی چیزی نصیبشان نشده است.تکیه گاه اصلی (مردم فلسطین) مردم مغرب  هستند؛ مردمانی آزاده که سال‌ها در مقابل استعمار فرانسه جنگیدند و همینطور تمامی ملت‌های امت شریف (اسلام).

ملت‌های امت اسلامی کسانی هستند که تمامی توافقات خیانتکارانه را به شکست خواهند کشاند. این امت تکیه گاه اصلی و قوی برای ملت مقاوم فلسطین خواهد بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


شنبه 22 آذر 1399 - 9:30:40