راهیابی مستند تولیدی شبکه جهانی الکوثر به بخش پایانی جشنواره بین المللی سینما حقیقت

چهار شنبه 12 آذر 1399 - 17:8:0
راهیابی مستند تولیدی شبکه جهانی الکوثر به بخش پایانی جشنواره بین المللی سینما حقیقت

تهران- الکوثر: مستند «ما چند نفر» محصول شبکه جهانی الکوثر به عنوان یکی از آثار نامزد دریافت جایزه به بخش پایانی چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت «جایزه شهید آوینی» راه یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سیدنعمت اله اسماعیلی تهیه کننده و کارگردان این مستند  اعلام کرد: نزدیک به سیصد اثر برای بخش «شهید آوینی» جشنواره حقیقت ارسال شد که مستند شبکه الکوثر به همراه سی اثر دیگر به انتخاب هیات داوران به بخش پایانی راه یافت.
 

اسماعیلی افزود: مستند «ما چند نفر» روایت گر دو جانباز و زائر پیاده روی اربعین امام حسین (ع) است که یکی از آن ها قطع نخاع و دیگر نیز با وجود از دست دادن یک پا در این آیین بزرگ اسلامی و شیعی حضور دارند.

وی ادامه داد: آنان در مسیر پیاده روی خود با چند عراقی مواجه می شوند که به عنوان میزبان و پذیرایی کننده از زائران در ایستگاه های مختلف مسیر حضور دارند. این حالا میزبانان عراقی، قبلا به عنوان سربازان دشمن در زمان جنگ روبروی جانبازان مستند حضور داشتند و....

اسماعیلی در پایان گفت: مستند «حب الحسین یجمعنا» خاطره بازی از جنگ گذشته و تحکیم دوستی های جدید است، و در نمایی بزرگ تر نمایش اتحاد امروز مسلمانان جهان در سایه عشق به امام حسین (ع)، و برملا شدن فتنه جنگ و توطئه علیه مسلمین است.
 

درهمین ارتباط بخوانید:

 

 

 

مستند «حب الحسین یجمعنا» (ما چند نفر) با دستیاری و برنامه ریزی رضیه میرعنایت، تدوین و صداگذاری مسلم نصیری و زبانگردانی و ترجمه جعفر ترابچی، محصول گروه تولید شبکه جهانی الکوثر است.
 

چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران موسوم به «سینما حقیقت» از هجدهم تا بیست وپنجم آذرماه به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv

 


چهار شنبه 12 آذر 1399 - 16:58:5