حماس : کشورهای سازشکار با رژیم صهیونیستی به تاریخ خود خیانت کردند

چهار شنبه 7 آبان 1399 - 16:12:44
حماس : کشورهای سازشکار با رژیم صهیونیستی به تاریخ خود خیانت کردند

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خیانت به تاریخ این کشورها دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمود الزهار» سه شنبه شب در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم، با بیان اینکه فلسطینیان مستقیما و کشورهای عربی نیز غیرمستقیم صاحبان این سرزمین به شمار می آیند گفت، فلسطین سرزمینی دارای مقدسات اسلامی و مسیحی است و سازش نمی تواند یک اقدام طبیعی و عادی باشد.

الزهار تصریح کرد، فلسطین، جنوب لبنان و سوریه تحت اشغال است و باید ائتلافی از این کشورها برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس تشکیل شود که در این صورت قطعا رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

عضو ارشد حماس تاکید کرد، «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا رژیم های عربی را تحت فشار گذاشت و اموال آنها را گرفت و از فساد و انحراف آنها وعدم توانایی شان در مدیریت مسائل و بی ایمانی آنها نسبت به ملت هایشان بهره برداری کرد.

در پی تلاش‌های رئیس جمهوری آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، امارات، بحرین و سودان با اسرائیل  بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 7 آبان 1399 - 15:17:19

دسته بندی :