بشار الجعفری : آمریکا و اروپا به تروریسم اقتصادی علیه سوریه ادامه می‌دهند

چهار شنبه 7 آبان 1399 - 10:23:13
بشار الجعفری : آمریکا و اروپا به تروریسم اقتصادی علیه سوریه ادامه می‌دهند

تهران - الکوثر : نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تصریح کرد، دولت آمریکا و اتحادیه اروپا همچنان به تروریسم اقتصادی علیه سوریه از طریق اعمال اقدامات ظالمانه ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، "بشار الجعفری" در نشست شورای امنیت با محکوم کردن تحریم‌های غیرقانونی غربی ها علیه  سوریه تصریح کرد، آمریکا و اتحادیه اروپا با اعمال تحریم علیه سوریه به دنبال  تنگ کردن عرصه بر مردم این کشور و جلوگیری از بازسازی سوریه و بازگشت آوارگان سوری به کشورشان هستند. 

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اخیرا از دبیرکل این سازمان و شورای امنیت خواسته بود گزارشی از تخلفات آمریکا و اتحادیه اروپا در زمینه های مختلف از جمله نقض قوانین بین المللی و پیامدهای اعمال تحریم‌های اقتصادی ظالمانه علیه ملت سوریه ارائه کنند.

اروپا و آمریکا در سال های اخیر بارها در راستای حمایت از تروریست ها، سوریه را تحریم کرده‌اند.

بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

سوریه به عنوان یکی از اعضای اصلی محور مقاومت نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - صهیونیستی - سعودی در منطقه دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 7 آبان 1399 - 10:9:29

دسته بندی :