حمایت مجدد انصارالله یمن از فلسطین و لبنان

جمعه 2 آبان 1399 - 15:11:9
حمایت مجدد انصارالله یمن از فلسطین و لبنان

تهران - الکوثر : عضو شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر بر حمایت انصارالله در مقابله با هرگونه اقدام متجاوزانه اسراییل ضد فلسطین و لبنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، « محمد علی الحوثی » عضو شورای عالی سیاسی یمن روز جمعه گفت نیروهای  انصارالله یمن  در حد توان خود از برادارن خود در فلسطین و لبنان  در برابرجنایات رژیم صهیونستی حمایت و ایستادگی خواهند کرد.

الحوثی با بیان اینکه  رژیم صهیونیستی از عادی سازی مناسبات با کشورهای عربی قصد دارد به منطقه خلیج فارس نزدیکتر شود افزود، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای حفظ منافع خود در یمن، عامل اصلی عدم برقرای صلح دراین کشور هستند.

عضو شورای عالی سیاسی  از اقدامات اخیر دولت آمریکا در به تاخیر انداختن روند تبادل اسرای آمریکایی با  اسیران یمنی نیز انتقاد کرد و گفت ، انصارالله آماده مبادله اسرا به طور فراگیر است .

دولت نجات ملی یمن (صنعاء) و دولت مستعفی (وابسته به ریاض) بر اساس توافق صورت گرفته  در ژنو، اخیرا بیش از هزار اسیر را با یکدیگر مبادله کردند.

عربستان و متحدانش در تجاوز خود به  یمن  از مارس 2015 از حمایت‌های  مالی، نظامی، سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بهره‌مند بوده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 2 آبان 1399 - 14:16:4

دسته بندی :