فیصل مقداد : آمریکا باید از سوریه خارج شود

پنج شنبه 10 مهر 1399 - 19:46:42
فیصل مقداد : آمریکا باید از سوریه خارج شود

تهران - الکوثر : معاون وزیر خارجه سوریه، تروریست ها را ابزارهای ارزان قیمت امریکا در منطقه غرب آسیا توصیف و بر خروج تروریست های امریکایی از سوریه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  " فیصل المقداد" روز پنجشنبه در گفتگو با روزنامه الوطن سوریه، با اشاره به تحرکات اخیر آمریکایی‌ها برای توسعه سیاست‌های تهاجمی خود ضد مردم سوریه در ابعاد سیاسی و نظامی اظهار کرد، تحرکات آمریکا برای توسعه سیاست‌های تهاجمی خود علیه مردم سوریه همچنان ادامه دارد و آمریکا این اقدامات را با تروریست ها انجام می دهد. 

معاون وزیر خارجه سوریه تصریح کرد، سوریه کشوری یکپارچه است و می‌تواند با توطئه های آمریکا که هدف آن خدمت به رژیم صهیونیستی، تروریست‌ها و خشونت طلبان قاتل است، مقابله کند. 

فیصل المقداد در ادامه افزود، آمریکایی‌ها باید بدون قید و شرط از سوریه خارج شوند و مردم سوریه باید به تلاش ملی خود برای تقویت و ثبات کشور ادامه دهند.

آمریکا و متحدانش به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی به صورت غیرقانونی (بدون اجازه دولت سوریه) در سوریه حضور نظامی دارند.

آمریکا با حضور غیرقانونی نیروهای خود در شرق سوریه نه تنها از گروههای تروریستی در این کشور حمایت می کند بلکه با تحریم سوریه قصد دارد دولت این کشور را در تنگنا قرار دهد تا مانع همکاری دمشق و متحدانش برای بازسازی سوریه شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 مهر 1399 - 16:27:16

دسته بندی :