انصارالله : رژیم های سعودی و امارات به نیابت از رژیم صهیونیستی می جنگند

چهار شنبه 2 مهر 1399 - 14:4:16
انصارالله : رژیم های سعودی و امارات به نیابت از رژیم صهیونیستی می جنگند

تهران - الکوثر : محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، گفت: مادامی که رژیم های سعودی و امارات به نیابت از رژیم صهیونیستی می جنگند و میلیون ها دلار بجای آن هزینه می کنند، این رژیم هرگز وارد هیچ جنگی در منطقه نخواهد شد.  

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد عبدالسلام  با یادآوری پیشینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین افزود: ملت فلسطین از مدت ها قبل از سوی رژیم هایی که با اسرائیل روابط خود را عادی کردند، هدف قرار گرفته است.

این مقام یمنی تاکید کرد: تاریخ از خائنان به بدترین شکل ممکن یاد خواهد کرد و کسانی که به دامن دشمن صهیونیستی پناه بردند، در موضع بسیار سخیفی قرار خواهند گرفت.

امارات و بحرین بعد از اعلام توافق سازش با رژیم اشغالگر قدس، 15 سپتامبر در کاخ سفید، با حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، توافق عادی سازی روابط  امضاء کردند.

اقدام امارات و بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با انتقاد گسترده در جهان اسلام مواجه شده است.

عبدالسلام در ادامه با محکوم کردن تجاوز ائتلاف سعودی به کشورش گفت: آمریکایی ها و رژیم های سعودی و امارات به این دلیل به سمت گزینه جنگ و تجاوز نظامی رفتند که فهمیدند یمن به سمت استقلال حرکت می کند.

وی  یادآورشد: اگر انقلاب 21 سپتامبر نبود، آمریکایی ها یمن را جزو کشورهای قرار می دادند که اقدام به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی کند.

مردم یمن 21 سپتامبر 2014 با برگزاری تظاهرات علیه دیکتاتوری 33 ساله علی عبدالله صالح قیام کردند. با وجود دخالت همه‌جانبه برخی کشورهای عربی و آمریکا، نهایتاً قیام مردم یمن نتیجه داد و عبدالله صالح برکنار شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 2 مهر 1399 - 11:42:36

دسته بندی :