خالد البطش: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین است

چهار شنبه 2 مهر 1399 - 11:11:0
خالد البطش: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین است

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به مردم فلسطین دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خالد البطش» سه شنبه شب در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت، یکی از اهداف عادی سازی روابط رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی، حمایت و کمک به «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و هدف دیگر نجات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رویارویی با رقیبان سیاسی او در فلسطین اشغالی است.

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، عادی سازی روابط ، پیامی برای مشروعیت بخشیدن به صهیونیست ها در خاک فلسطین و به رسمیت شناختن پایتختی قدس شریف برای رژیم صهیونیستی است.

«محمد الهندی» عضو جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد، رژیمهای عربی در حالی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته اند که این رژیم در برابر غزه ناتوان و عاجز مانده است.

الهندی با رد ادعای رژیم های سازشکار امارات و بحرین مبنی بر حمایت از ملت فلسطین گفت، هیچ کشوری حق ندارد توافقاتی را به نام ملت فلسطین منعقد و در امور فلسطینی ها دخالت کند.

امارات و بحرین بعد از اعلام توافق سازش با رژیم اشغالگر قدس، 15 سپتامبر در کاخ سفید، با حضور رئیس جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل، توافق عادی سازی روابط  امضاء کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 2 مهر 1399 - 11:9:45

دسته بندی :