هشدار سفارت آمریکا در منامه به شهروندان این کشور در بحرین

سه شنبه 1 مهر 1399 - 13:22:11
هشدار سفارت آمریکا در منامه به شهروندان این کشور در بحرین

تهران - الکوثر : چند روز پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان بحرین و اسرائیل ، سفارت آمریکا در منامه روز دوشنبه از اتباع این کشور خواست برای حفظ امنیت شخصی خود کاملا مراقب باشند و با احتیاط عمل کنند .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سفارت آمریکا در منامه در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی آن منتشر شد‏، افزود : به همه شهروندان آمریکایی مقیم بحرین توصیه می کنیم در برنامه های ایمنی شخصی خود تجدید نظر کنند‏، از محیط اطراف خود اطلاع و آگاه باشند و سطح بالایی از هوشیاری را حفظ کنند.
این بیانیه چند روز پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان بحرین و اسرائیل با نظارت آمریکا صادر شد ‏‏‏، درحالی که ملت های عربی و اسلامی خواستار مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل شدند و آن را خیانت به دین و اعتقادات اسلامی دانستند.
سفارت آمریکا در این بیانیه چند توصیه به شهروندان خود کرد و از آنان خواست در شرایط کنونی آنها را رعایت کنند از جمله اینکه در مکان های شلوغ و تجمعات حاضر نشوند ، نسبت به محیط اطراف خود کاملا آگاه و هوشیار باشند و اینکه مدارک سفر خود را به روزرسانی کنند و در جایی قرار دهند که در مواضع ضروری دسترسی به آن آسان باشد . 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 مهر 1399 - 13:3:33

دسته بندی :