خالد البطش : مقاومت مسلحانه باید در کرانه باختری آغاز شود

شنبه 29 شهریور 1399 - 15:48:32
خالد البطش : مقاومت مسلحانه باید در کرانه باختری آغاز شود

تهران - الکوثر : عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین، آغاز مقاومت مسلحانه در کرانه باختری رود اردن را پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خالد البطش» عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در گفت‌وگو با شبکه یمنی المسیره، فلسطین را مسأله اصلی امت اسلامی خواند و گفت، شتاب برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر روی این موضوع تأثیری نمی‌گذارد. 

عضو جهاد اسلامی تصریح کرد، برخی کشورهای عربی مانند بحرین و امارات دستورات آمریکا را اجرا می کنند و اگر عربستان سعودی نیز به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل باشد، با دشمنان آرمان فلسطین در یک صف قرار گرفته است. 

البطش بر اصول ثابت ملت فلسطین و آمادگی برای مقابله  با دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و غزه تأکید کرد و افزود، شلیک راکت‌های مقاومت در زمان امضای توافق سازش امارات و بحرین نشان داد که نبرد در فلسطین است و مقاومت مسلحانه باید در کرانه باختری آغاز شود. 

عضو جهاد اسلامی تاکید کرد، زمانی که پایگاه‌های دشمن اسرائیلی به استان سقطری در جنوب یمن رسیده، بدان معناست که درگیری مستقیم با محور مقاومت آغاز شده است.

رژیم صهیونیستی تصمیم دارد با همکاری امارات در جزیره راهبردی سقطری یمن که بر تنگه باب المندب مشرف است، پایگاه‌های جاسوسی تأسیس کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 29 شهریور 1399 - 15:36:56

دسته بندی :