شیخ نعیم قاسم در همایش جبهه جهانی شباب المقاومه : عادی سازی مرگ اسرائیل را نزدیکتر می کند

سه شنبه 25 شهریور 1399 - 12:6:33
شیخ نعیم قاسم در  همایش جبهه جهانی شباب المقاومه : عادی سازی مرگ اسرائیل را نزدیکتر می کند

تهران- الکوثر: هفتمین همایش جبهه جهانی شباب المقاومه در محکومیت عادی سازی روابط برخی دولت های عربی با رژیم غاصب صهیونیستی با موضوع راهکار‌های نابودی اسرائیل دیشب در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   در این همایش که جوانان ملیت‌های مختلف جهان بویژه کشور‌های اروپایی، آفریقایی و آسیایی حضور داشتند، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی ویدئو کنفرانسی خود گفت: همانطور که بار‌ها حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: با اراده فلسطینیان، حمایت ملت‌های آزادیخواه جهان و همچنین با ایمان و اعتقاد راسخی که به نصرت الهی داریم بر این باوریم که فلسطین و قدس از چنگ رژیم‌های مستبد و مزدور آزاد خواهد گشت.
وی افزود: امروز توطئه گران و مزدوران حامی رژیم غاصب صهیونیستی با عادی سازی روابط امارات و رژیم غاصب صهیونیستی بدنبال آن هستند تا از این موضوع بعنوان اهرم فشار برای ضربه زدن به فلسطینیان و عقب نشینی مردم مظلوم این کشور از حق و آرمان هایشان استفاده کنند.

شیخ نعیم قاسم افزود: در چنین شرایطی که عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با این رژیم غاصب مطرح شده، جبهه مقاومت علاوه تقویت مقاومت نظامی خود نیاز به مقاومت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد.
جانشین دبیرکل حزب الله لبنان در پایان گفت: بر این باوریم که عادی سازی روابط امارت با اسرائیل غاصب، مرگشان را نزدیک‌تر میکند و ریشه کنی شان را سرعت میدهد.
حضرات آیات اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه هم در این همایش ایجاد یاس و نا امیدی را مهمترین طراحی تئوریسین‌های غربی برای ضربه زدن به مسلمانان برشمردند و افزودند: دشمنان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر جهان شبانه روز در تلاشند وحدت و یکپارچگی را تضعیف و نقشه‌های پلید خود را برای ایجاد یاس در کشور‌های اسلامی پیاده کنند.
این دو عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه برخی کشور‌های عربی که با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط برقرار کرده اند در جرم این رژیم کودک کش شریک هستند افزودند: خنثی شدن توطئه‌ها و تلاش روز افزون دشمنان نیازمند بصیرت افزایی در میان جوانان کشور‌های اسلامی و تبیین توطئه‌های شوم غربی‌ها و تحکیم وحدت میان مسلمانان است.
حضرات آیات اراکی و کعبی گفتند: عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی بیش از آن که ناامید کننده باشد نوید بخش تسریع پیروزی جبهه مقاومت است و امروز به کسانی که عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی را شیوه خود قرار داده اند باید گفت با این شیوه نه تنها اتفاق فلسطین و جبهه مقاومت متضرر نمی‌شود بلکه زمینه فروپاشی و مرگ مزدوران، مستبدان و منافقان ظالم فراهم خواهد شد.
در پایان این همایش از حسین اکبری از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و از شخصیت‌های برجسته جبهه مقاومت اسلامی تجلیل و با قرآئت بیانیه ای اقدامات و تصمیمات برخی دولت های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم و شعار الموت لامریکا و اسرائیل سر داده شد. 


سه شنبه 25 شهریور 1399 - 10:29:53