درخواست حماس برای تشکیل ائتلافی بین‌المللی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی

دو شنبه 24 شهریور 1399 - 16:23:42
درخواست حماس برای تشکیل ائتلافی بین‌المللی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار تشکیل ائتلافی بین‌المللی علیه ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمود الزهار» روز یکشنبه تاکید کرد، توافق عادی سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی  خنجری از پشت به ملت فلسطین و قرار گرفتن در جبهه رژیم اشغالگر و توطئه برای نابودی مساله فلسطین است.  

الزهارتصریح کرد، این اقدام امارات و بحرین جنایتی سیاسی، اخلاقی، تاریخی و انسانی ضد مردم فلسطین است ؛درحالی که ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین در معرض جنایت اشغالگران صهیونیست قرار دارند.

عضو دفتر سیاسی حماس بر ضرورت یکپارچه سازی تمامی جریان های امت اسلامی و عربی برای مقابله با توافق عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و تشکیل یک جبهه عربی، اسلامی و بین المللی قدرتمند در دو عرصه رسمی و مردمی برای عزل حکام امارات و بحرین و محکومیت اقدام آنان تاکید کرد.

محمود الزهار همچنین خواستار حمایت همه جانبه از جریان های مقاومت فلسطینی، اسلامی و عربی در این مرحله حساس شد و تاکید کرد، یکی از اهداف اصلی توافق امارات و رژیم صهیونیستی، ضربه زدن به جریان های مقاومت فلسطینی، اسلامی و عربی است.

  پس از اعلام توافق عادی سازی روابط  بین رژیم صهیونیستی و امارات در 13 اوت ، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا یازدهم سپتامبر نیز از عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد، بحرین و اسرائیل بر سر عادی سازی کامل روابط  به توافق رسیده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 24 شهریور 1399 - 16:21:33

دسته بندی :