جهاد اسلامی : سرنگونی رژیم‌های عربی به توهمات آنها درباره سازش پایان می‌دهد

دو شنبه 24 شهریور 1399 - 10:56:37
جهاد اسلامی : سرنگونی رژیم‌های عربی به توهمات آنها درباره سازش پایان می‌دهد

تهران - الکوثر : دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد سرنگونی رژیم‌های دست‌نشانده عربی به دست تاریخ و مردمشان به توهمات آن‌ها درباره عادی‌سازی روابط با اشغالگران پایان می‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، "یوسف الحساینه"، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه خطاب به رژیم‌های دست‌نشانده عربی گفت: به دست تاریخ و ملت‌هایتان، سرنگون خواهید شد.

"الحساینه" از صدور بیانیه‌های متعدد بحرین‌ها در مخالفت با اقدام رژیم حاکم بر این کشور مبنی بر خیانت به مردم فلسطین و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی قدردانی کرد و افزود: مردم بحرین علی‌رغم سیاست خفقان و سرکوبگری حکومت بحرین با اخلاص، وفاداری خود به فلسطین را ابراز داشتند.  

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیست و هفتمین سالگرد امضای توافقنامه اسلو، عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل را محکوم و تاکید کرد: روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که برخی از کشور‌های عربی به طور شتابزده به سمت آن حرکت می‌کنند به مثابه خیانت به مسئله فلسطین و آرمان‌های آن است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه شب از عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

13 اوت نیز در پی تلاش‌های ترامپ برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط  رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی،  امارات و اسرائیل  بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

این توافقات با انتقادهای گسترده در جهان اسلام مواجه شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 24 شهریور 1399 - 10:54:15

دسته بندی :