امضای توافق امارات و رژیم‌صهیونیستی .. سه‌شنبه آینده

چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 19:29:50
امضای توافق امارات و رژیم‌صهیونیستی .. سه‌شنبه آینده

تهران - الکوثر : یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که مراسم امضای عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی سه‌شنبه هفته آینده در کاخ سفید برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان تل‌آویو و ابوظبی سه‌شنبه هفته آینده 15 سپتامبر در کاخ سفید برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارس رسانه‌های رژیم صهیونیستی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مراسم امضای این توافقنامه در کاخ سفید مشارکت خواهد کرد.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی سه روز پیش در گزارشی عنوان کرد که‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ادامه رایزنی‌ها با دیگر کشورهای عربی به ویژه بحرین و سودان هستند تا پیش از امضای توافق سازش با امارات در واشنگتن، توافقی با این دو کشور حاصل شود. اما هنوز مشخص نیست که این موضوع امکان پذیر باشد.

در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، پنج‌شنبه 13 اوت، ابوظبی و تل‌آویو طی توافق‌نامه‌ای درباره عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی همراه شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 16:15:18

دسته بندی :