سرنوشت نامعلوم روحانی بحرینی بعد از انتقال به زندان انفرادی

پنج شنبه 13 شهریور 1399 - 11:40:55
سرنوشت نامعلوم روحانی بحرینی بعد از انتقال به زندان انفرادی

تهران- الکوثر: سرنوشت شیخ زهیر عاشور و علی الوزیر زندانی انقلابی بحرینی بعد از انتقال آنان به زندان انفرادی نامعلوم است و هیچ خبری از آنان در دست نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، "علی وزیر" زندانی انقلابی بحرین سه روز پیش و بعد از درگیری لفظی با پلیس به زندان انفرادی منتقل شد.

همچنین شیخ زهیر عاشور روحانی شیعه بحرینی بعد از اتهام به تحریک "الوزیر" به مشاجره با پلیس به زندان انفرادی انتقال داده شد.

به گفته منابع بحرینی، "الوزیر" و شیخ زهیر عاشور تحت شکنجه و انتقام جویی قرار می گیرند و پلس و افسران به نوبت این دو را مورد شکنجه قرار می دهند. بعد از اینکه پلیس مانع تماس تلفنی آنان شد و محدودیت امنیتی شدیدی برای آنان تعیین کرده، هیچ گونه اخباری از آنان در دست نیست.

دایره انتقام جویی آل خلیفه گسترش یافته و پنج نفر از زندانیان از جمله "صادق الغسره" و "محمد سرحان" که چند هفته پیش به زندان انفرادی رفته اند، از برپایی شعائر دینی منع شدند. همچنین محدودیت های شدیدی مثل بستن دست ها و پاهای آنان به هنگام خروج از زندان اجرا می شود و مورد اهانت و تمسخر طایفه ای (شیعه بودن) قرار می گیرند.

همچنان شش نفر از زندانیان به خاطر محدودیت و بدرفتاری مسئولین زندان که به دستور "هشام الزیانی" مدیر زندان مخوف "جو" انجام می گیرد، از تماس با خانواده خود محروم هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 13 شهریور 1399 - 11:33:34