تقدیر از حشدالشعبی بابت تأمین امنیت مراسم عاشورا

دو شنبه 10 شهریور 1399 - 17:36:57
تقدیر از حشدالشعبی بابت تأمین امنیت مراسم عاشورا

تهران- الکوثر: شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده و معتمد آیت‌الله سیستانی از حشدالشعبی عراق به دلیل تامین امنیت زیارت عاشوراء تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پیام نماینده مرجعیت عراق آمده است: «خداوند به شما قهرمانان مجاهد حشدالشعبی که در احیای مراسم عاشورا مشارکت کردید، اجر و پاداش اعطا کند».

در ادامه پیام نماینده آیت‌الله سیستانی به حشدالشعبی آمده است: «ای برادران من، شما همواره به ادامه مسیر جهاد متعهد هستید. پیشتر برای حفظ عراق و ملت این کشور و مقدسات آن جهاد و فداکاری کرده بودید و امروز هم در حفظ مراسم عاشورا و تامین امنیت شهر مقدس کربلا».

از سوی دیگر، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق هم در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی که از تلویزیون رسمی این کشور پخش شد، امام حسین (علیه السلام) را مظهر ایمان و درس انسانیت خواند و گفت: باید از درس‌های امام حسین (علیه السلام) استفاده کرد.

وی سپس این روز را به شیعیان جهان و مرجعیت دینی عراق آیت‌الله سیستانی تسلیت گفت و تأکید کرد که ایشان راه امام حسین (علیه السلام) را در پیش گرفته است.

نخست‌وزیر عراق با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسین (علیه السلام) از عزاداران به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد و در ادامه امام حسین (علیه السلام) را مظهر روشنی و ایمان و درس انسانیت توصیف کرد.

«علی الهاشمی»، فرمانده عملیات استان کربلا هم از موفقیت‌آمیز بودن طرح امنیتی ویژه زیارت عاشورای امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

وی گفت: طرح امنیتی ویژه زیارت عاشورا موفق بود و یگان‌هایی از ارتش، پلیس، حشدالشعبی و داوطلبان در آن حضور داشتند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 10 شهریور 1399 - 17:36:45