انصارالله یمن: ملت‌هایی که رویکرد حسینی داشتند به استقلال رسیدند

دو شنبه 10 شهریور 1399 - 8:40:56
انصارالله یمن: ملت‌هایی که رویکرد حسینی داشتند به استقلال رسیدند

تهران- الکوثر: دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی روز عاشورای حسینی تاکید کرد ملت‌هایی به استقلال و رهایی از تبعیت دشمن دست یافتند که رویکرد حسینی را انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از تلویزیون المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی تلویزیونی خود به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) تاکید کرد ملتی که استقلال و رهایی از تبعیت دشمن را محقق کرد، رویکرد حسینی را که امتداد اصیل اسلام است، انتخاب کرد.

او گفت: مردم عزیز یمن انتخاب ها و تصمیم های خود را با تمسک به اسلام و اصالت آن که ثمره‌اش آزادی، استقلال و کرامت است تعیین کردند.

الحوثی افزود: ملت یمن نمی پذیرد که تسلیم و ذلیل استبداد یزیدی شود که در آمریکا و اسرائیل نمود پیدا کرده است، و از پیوستن به پادگان نفاق ملت‌ها که در دو رژیم سعودی و اماراتی نمود پیدا کرده، خودداری می کند.

او تاکید کرد: در روزی که انتخاب ها و اتخاذ تصمیم های سرنوشت‌ساز نهایی می شود، تاکید می کنیم که موضع ما در مقابله با دشمنان آمریکایی-سعودی-اماراتی-صهیونیستی جنایتکار، موضع اصولی و جهاد مقدس و وظیفه دینی، انسانی و ملی است.

رهبر انصارالله یمن با بیان این که یمنی ها در مقابله با دشمن از هیچ تلاش فروگذار نخواهند کرد، هرچند که چالش‌ها و جانفشانی‌ها بسیار باشد،  تاکید کرد: فداکاری ها و جانفشانی ها هرچقدر که افزایش یابد هرگز به سطح خسارت های تسلیم و سازش نمی رسد.

او افزود: مواضع ما در خصوص مسائل امت اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین و دشمن اسرائیلی و استکبار آمریکا، مواضع بنیادین است و هرگز سازش را نخواهیم پذیرفت.

عبدالملک بدرالدین الحوثی تاکید کرد: همبستگی با ملت‌های مسلمان در لبنان، سوریه، عراق، بحرین و ایران و مسلمانان مظلوم میانمار، هند، کشمیر و سراسر جهان، مواضع اصولی و اسلامی و جزئی اساسی از تعهدات دینی ما است.

رهبرانصارالله یمن در پایان برادری دینی با آزادگان جهان اسلام را جزئی از تعهد دینی و ایمانی یمن اعلام و تاکید کرد: تمامی انواع عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم و آن را حرام شرعی اعلام می کنیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 10 شهریور 1399 - 8:40:46