رعایت نکات بهداشتی در عزاداری محرم و تقدیر مسئولان +فیلم

شنبه 1 شهریور 1399 - 14:14:33

تهران- الکوثر: امسال مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به علت شرایط ویژه ایران و جهان که از شیوع کرونا ناشی شده، متفاوت از سال های قبل برگزار می شود تا در حین برگزاری مراسم، خدشه ای به سلامت مردم و عزاداران وارد نشود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن، هیئت ها و مسئولان برگزار کننده مراسم محرم را برای تضمین سلامت شرکت کنندگان در مراسم به تکاپو و نوآوری واداشته است که برگزاری مراسم عزاداری سیار توسط یکی از هیئت های معروف تهران از آن جمله است. حاج محمود کریمی که محرم هر سال در حسینیه چیذر تهران به مداحی می پرداخت امسال برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از ازدحام در محوطه ای کوچک، تکیه سیار عزاداری به راه انداخت که این اقدام وی با قدردانی و تشکر دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت مواجه شد. حاج محمود کریمی همچنین در حین برگزاری مراسم، در اقدامی قابل تقدیر، عزاداران را به ماسک زدن و رعایت نکات بهداشتی دعوت کرد. 

گزارش ها و تصاویر دریافت شده از دیگر هیئت ها نیز نشان دهنده سطح بالای رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری امسال سیدالشهداء است که می توان از آن به عنوان سبک جدید در عزاداری یاد کرد. 

مراسم محرم با مداحی حاج مهدی رسولی


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 1 شهریور 1399 - 14:14:16