حماس : جنایات صهیونیستها، محرکی برای ادامه انقلاب فلسطینیان است

شنبه 18 مرداد 1399 - 18:59:3
حماس : جنایات صهیونیستها، محرکی برای ادامه انقلاب فلسطینیان است

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، شهادت دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، جنایتی دیگر و بدترین نوع تروریسم است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حازم قاسم » سخنگوی حماس امروز شنبه  در بیانیه ای تصریح کرد، جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی محرک و انگیزه ای برای ادامه خیزش و انقلاب ملت فلسطین تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین خواهد بود.

سخنگوی حماس افزود، واکنش فلسطینیان به جنایت کشتار زنان و دختران فلسطینی، همانند همیشه انجام عملیات مقاومتی جدید و ادامه انتفاضه است، زیرا تنها اینگونه فعالیت های انقلابی قادر به توقف جنایات اشغالگران است.

اشغالگران صهیونیست روز جمعه با یورش به شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن، با فلسطینی ها درگیر شدند که در این درگیریها «دالیا سمودی» دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید. 

یک مرکز مطالعاتی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین چندی پیش در گزارشی اعلام کرد، در نیمه نخست سال جاری (2020)، 27 فلسطینی از جمله هفت کودک و دو زن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و یکهزار و 70 نفر دیگر نیز زخمی شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 18 مرداد 1399 - 11:42:4

دسته بندی :