حزب الله لبنان : رژیم صهیونیستی از ترس مقاومت دچار سردرگمی شده است

سه شنبه 7 مرداد 1399 - 12:43:28
حزب الله لبنان : رژیم صهیونیستی از ترس مقاومت دچار سردرگمی شده است

تهران - الکوثر : حزب الله لبنان در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان تاکید کرد، رژیم صهیونیستی از ترس واکنش نیروهای مقاومت دچار سردرگمی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به ارتفاعات کفرشوبا در  لبنان و مزارع اشغالی شبعا حمله کرد.

پس از این حمله برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که بین رزمندگان حزب‌الله و نظامیان صهیونیست در «مزارع شبعا» تبادل آتش صورت گرفته است.

حزب الله لبنان در بیانیه ای با تکذیب ادعای رسانه های صهیونیستی اعلام کرد، اظهارات رسانه های رژیم صهیونیستی درباره عملیات نفوذ به داخل فلسطین اشغالی و شهادت و مجروح شدن نیروهای مقاومت، واقعیت ندارد و فقط تلاشی از سوی صهیونیستها برای اختراع پیروزی های خیالی و دروغین است. 

در بیانیه حزب الله آمده است، ترس و وحشت ارتش رژیم اشغالگر و شهرک نشینان در مرزهای لبنان و حالت آماده باش و نگرانی شدید آنها از واکنش مقاومت به جنایت دشمن در به شهادت رساندن یکی از رزمندگان حزب الله، سبب شده است تا رژیم صهیونیستی از لحاظ رسانه ای و میدانی دچار تنش و سردرگمی شود. 

حزب الله لبنان تاکید کرد، هیچ تیراندازی از جانب نیروهای مقاومت صورت نگرفته و اظهارات رژیم اشغالگر به هیچ وجه صحیح نیست و این تیراندازی یک جانبه بوده است. 

حزب الله تصریح کرد، پاسخ مقاومت به شهادت یکی از رزمندگان حزب الله و همچنین بمباران امروز منازل غیرنظامیان در روستای الهباریه در مرز لبنان حتمی است و بی جواب نمی ماند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 7 مرداد 1399 - 12:43:16

دسته بندی :