رئيس دستگاه اطلاعاتي يمن؛ بانک اهداف ما تل آويو را نيز شامل مي شود

دو شنبه 23 تیر 1399 - 9:37:26
رئيس دستگاه اطلاعاتي يمن؛ بانک اهداف ما تل آويو را نيز شامل مي شود

تهران- الکوثر: رئیس دستگاه اطلاعات دولت یمن گفت: دستاوردهای اطلاعاتی ما فراتر از مناطق مرزی است و به عمق پایتخت کشورهای متجاوز و اتاق های عملیات سری آن ها رسیده است

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سرلشکر عبدالله الحاکم رئیس دستگاه اطلاعات دولت یمن در صنعاء اعلام کرد نهادهاي امنيتي ما به لطف خدا توانسته اند بر فعالیت های خرابکارانه دشمن پیش دستی کند و آن ها را ناکام بگذارد.
عبدالله الحاکم افزود دستاوردهای اطلاعاتی ما فراتر از مناطق مرزی است و به عمق پایتخت کشورهای متجاوز و اتاق های عملیات سری آن ها رسیده است.
وی اظهار داشت نیروهای مسلح یمن بانکی از اهداف مهم و حیاتی را در اختیار دارند که تنها به عربستان سعودي و امارات محدود نمی شود بلکه تل آویو و حتی فراتر از آن را نیز شامل می شود.
این مقام نظامی یمن تاکید کرد به فضل الهی ما امروز با کمک همه قبایل یمن و در راس آنها آزادمردانی از دو استان مارب و الجوف ایستاده ایم و در بلندی های شهر مارب مستقر هستیم. ما به کشورهای متجاوز درباره ادامه تجاوزگری و یا هدف قرار دادن تاسیسات نفتی و اقتصادی یمن در استان مارب هشدار می دهیم.
وي افزود به توفیق الهی ما قدرتمند هستیم و قادریم همه تاسیسات نفتی و اقتصادی شما (متجاوزان) را هدف قرار دهیم و نابود کنیم.


دو شنبه 23 تیر 1399 - 9:13:54