مقام مسئول در دولت نجات ملی یمن : در آستانه ورود به مأرب هستیم

یک شنبه 22 تیر 1399 - 18:26:39
مقام مسئول در دولت نجات ملی یمن : در آستانه ورود به مأرب هستیم

تهران - الکوثر : رئیس هیأت اطلاعات دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، اکنون به همراه همه قبایل یمن در ورودی های شهر مأرب هستیم و به زودی وارد این شهر خواهیم شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرتیپ «عبدالله یحیی الحاکم» رئیس هیأت اطلاعات دولت نجات ملی یمن روز یکشنبه با هشدار به ائتلاف سعودی درباره بمباران تأسیسات نفتی و اقتصادی استان مأرب، تاکید کرد، یمن توانایی هدف قرار دادن تمامی تأسیسات نفتی و اقتصادی عربستان و نابودی کامل آن را دارد.

یحیی الحاکم افزود : نیروهای مسلح یمن اطلاعات گسترده ‌ای از نقاط حیاتی و مهم در خاک عربستان، امارات و همچنین تل آویو و مناطق دورتر از آن در اختیار دارند.

این مقام اطلاعاتی یمن در رابطه با دستاوردهای امنیتی و اطلاعاتی نیز تصریح کرد، نیروهای یمنی در عمق پایتخت‌ کشورهای متجاوز، در اتاق عملیات‌ها و مراکز جنگ الکترونیکی آن‌ها حضور دارند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از فتح شهر الحزم مرکز استان الجوف، به سمت مارب پایتخت اقتصادی یمن و مرکز فرماندهی نیروهای ائتلاف عربی پیشروی کرده اند. 

مارب به دلیل وجود منابع و صنایع نفت و گاز و نیز سد مارب و شبکه آبیاری آن اهمیت اقتصادی بسیاری دارد و تسلط بر آن می تواند بخش زیادی از مشکلات اقتصادی مردم یمن را حل کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


یک شنبه 22 تیر 1399 - 17:36:22

دسته بندی :