جزئیات عملیات گسترده پهپادی در عمق خاک عربستان؛ سعودی‌ها بار دیگر انکار کردند

شنبه 14 تیر 1399 - 8:20:49
جزئیات عملیات گسترده پهپادی در عمق خاک عربستان؛ سعودی‌ها بار دیگر انکار کردند

تهران- الکوثر: رسانه‌های سعودی مدعی مقابله با عملیات پهپادی رزمندگان یمنی در آسمان عربستان شدند، این در حالی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن از موفقیت‌آمیز بودن این عملیات گسترده خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های سعودی مدعی رهگیری و هدف قرار گرفتن چهار پهپاد بمب گذاری شده در آسمان عربستان شدند.

اگر چه سیاست رسانه ای متجاوزان سعودی طی چند سالی که از جنگ علیه یمن می گذرد، سانسور هر گونه تلفات و خسارت های وارده از حملات تلافی جویانه ارتش و کمیته های مردمی بوده است.

طی روزهای اخیر با افزایش حملات نظامی سعودی‌ها به مناطق مسکونی یمن، مسئولان نظامی و سیاسی صنعاء بر واکنش تلافی‌جویانه در این خصوص تاکید کرده بودند.

جزئیات عملیات گسترده یگان پهپادی یمنی‌ها در عمق خاک عربستان

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در واکنش با رد ادعای سعودی ها تاکید کرد یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی، عملیات گسترده ای با تعداد زیادی پهپاد از نوع قاصف 2k ضد پایگاه نظامی سعودی در خمیس مشیط و نجران انجام داد.

یحیی سریع در توئیتی نوشت یگان پهپادی توانست به یاری خداوند، عملیات گسترده ای را ظهر جمعه با تعداد زیادی پهپاد قاصف 2k علیه دشمن سعودی انجام داد که طی آن اتاق عملیات و کنترل فرودگاه نجران، انبارهای تسلیحات، آشیانه های هواپیماها در پایگاه هوایی ملک خالد در استان خمیس مشیط و اهداف نظامی دیگر هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد این عملیات با دقت بالایی انجام شد.


شنبه 14 تیر 1399 - 8:20:42

پربازدیدها