حمله تروریست‌ها به مناطقی در شمال غرب سوریه

سه شنبه 10 تیر 1399 - 14:25:39
حمله تروریست‌ها به مناطقی در شمال غرب سوریه

تهران - الکوثر : تروریست‌های «جبهه النصره» مناطقی از استانهای «ادلب» و «لاذقیه» در شمال غرب سوریه را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «الکساندر شربیتسکی» رئیس پایگاه هوایی «حمیمیم»  وابسته به وزارت دفاع روسیه در سوریه امروز سه شنبه  اعلام کرد:  تروریست‌های «جبهه النصره» طی چند روز اخیر دردو نوبت به چند شهرک  در استان « ادلب»  و درسه نوبت به مناطقی در استان «لاذقیه» حمله کردند.

درهمین حال، شماری از اهالی ساکن در شهر «قامشلی» استان الحسکه (شمال شرق سوریه) با برگزاری تجمع اعتراضی، خواستار اخراج نظامیان تروریست آمریکایی و نیروهای ترکیه از این مناطق  شدند و قانون تحریمی آمریکا ضد مردم سوریه موسوم به قانون « سزار» را نیز محکوم کردند.

قانون سزار (قیصر) دسامبر 2019 توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ضد سوریه امضا شد؛ براساس این قانون، آمریکا درنظر دارد با اعمال تحریم‌های شدید ضد موسسات و اشخاص سوری، دمشق را در تنگنا قرار دهد تا مانع همکاری سوریه و متحدانش برای بازسازی این کشور شود.

ارتش ترکیه نیز هم اکنون به بهانه مقابله با حزب کارگران کردستان ترکیه (پ‌.ک‌.ک) مناطقی در شمال سوریه را در اشغال خود دارد و بارها به خاک سوریه تجاوز کرده که این اقدامات با محکومیت گسترده بین المللی مواجه شده است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 10 تیر 1399 - 12:36:58

دسته بندی :