هشدار حماس : پاسخ فلسطین در برابر الحاق کرانه باختری ، مقاومت مسلحانه است

یک شنبه 8 تیر 1399 - 10:28:7
هشدار حماس : پاسخ فلسطین در برابر الحاق کرانه باختری ، مقاومت مسلحانه است

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد همه اَشکال مقاومت از جمله مقاومت مسلحانه برای نابودی طرح الحاق کرانه باختری رود اردن به اراضی اشغالی برای ملت فلسطین مشروع است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «اسماعیل رضوان» از اعضای ارشد جنبش حماس در گفت‌وگو با ایرنا، ضمن مسئول دانستن رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای افزایش تنش‌ در پی اجرای طرح الحاق کرانه باختری، افزود: تصمیم این رژیم برای الحاق بخش‌هایی از خاک فلسطین هرگز اجرایی نخواهد شد و ما با تمام توان در برابر آن خواهیم ایستاد.

رضوان با بیان اینکه تمامی گزینه‌های مردمی، حقوقی، سیاسی، قانونی و از جمله مقاومت مسلحانه برای مقابله با طرح اسرائیل در برابر ملت فلسطین وجود دارد تصریح کرد، رژیم صهیونیستی پیش از پشیمانی باید متوجه پیام مقاومت شود، زیرا مقاومت هرگز اجازه اجرای معامله قرن و قانونی شدن اشغالگری در سرزمین فلسطین را به دشمن نخواهد داد.

در همین زمینه، «مومن عزیز» مسئول رسانه‌ای جنبش مجاهدین فلسطین هم گفت: توطئه جدید صهیونیست‌ها اجرایی نخواهد شد و فلسطینیان آماده هرگونه جانفشانی برای خاک سرزمینشان هستند.

«جمیل مزهر» از فرماندهان جنبش آزادیبخش فلسطین نیز برای مقابله با طرح‌های رژیم صهیونیستی از جمله الحاق کرانه باختری، انتفاضه مردم فلسطین را خواستار شد.

مزهر تاکید کرد، تمامی گزینه‌ها از جمله مبارزه مسلحانه برای فشار آوردن بر رژیم صهیونیستی تا عقب‌نشینی کامل آنها از طرح‌های ظالمانه خود علیه ملت فلسطین روی میز است.

مقامات رژیم صهیونیستی توافق کردند طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را ژوئیه اجرایی کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


یک شنبه 8 تیر 1399 - 9:41:14

دسته بندی :