عصائب اهل الحق عراق : نیروهای مقاومت به مبارزه با آمریکا ادامه می دهند

شنبه 7 تیر 1399 - 14:53:28
عصائب اهل الحق عراق : نیروهای مقاومت به مبارزه با آمریکا ادامه می دهند

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت، هیچ‌کس نمی‌تواند نیروهای مقاومت را از مبارزه با نیروهای آمریکایی تا اخراج آن‌ها از عراق باز دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق جمعه شب در واکنش به حمله نیروهای آمریکایی به مقر گردانهای حزب الله عراق تاکید کرد: تلاش‌هایی از سوی بیگانگان وجود دارد تا به نیروهای الحشد الشعبی ضربه بزنند.

دبیر کل عصائب اهل الحق تصریح کرد: حضور نیروهای آمریکایی در عراق اشغالگری محسوب می‌شود، به ویژه آنکه پارلمان عراق خروج این نیروها از کشور را تصویب کرده است. 

خزعلی با بیان اینکه هیچ کدام از گروه‌های مقاومت، مؤسسات و مراکز دولتی را در منطقه سبز عراق هدف قرار نداده اند اظهار کرد، حمله به مقر حشد الشعبی و بازداشت تعدادی از این نیروها، یک آشوب بزرگ است و عواقب خوبی در پی ندارد.

نیروهای تروریست آمریکایی بامداد جمعه با 40 زره‌ پوش به مقر گردان های حزب ‌الله عراق در منطقه الدوره بغداد حمله و دست کم 13 نفر از فرماندهان و اعضای کتائب حزب الله را بازداشت کردند.

واکنش یکپارچه و منسجم گروههای مقاومت عراق سبب شد تا نیروهای حمله کننده به مقر گردان های حزب الله، در فاصله کوتاهی افراد بازداشت شده را آزاد کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 7 تیر 1399 - 10:26:35

دسته بندی :