واکنش جهاد اسلامی به تلاش امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

شنبه 24 خرداد 1399 - 9:32:38
واکنش جهاد اسلامی به تلاش امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تلاش امارات برای کمک به عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «احمد المدلل» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به انتشار مقاله ای از سفیر امارات در آمریکا ، پیشنهاد همکاری ابوظبی با رژیم صهیونیستی در عرصه امنیتی و نظامی را برای صلح و ثبات منطقه خطرناک دانست. 

احمد المدلل همچنین از تلاش برخی کشورهای عربی برای کمک به تقویت حضور صهیونیستها در منطقه ابراز نگرانی کرد.

«یوسف العتیبه» سفیر امارات در آمریکا با انتشار مقاله ای در روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با عنوان "یا الحاق کرانه باختری و یا بهبود روابط با اعراب" به تلاش های مقامات امارات جهت عادی سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهونیستی اذعان کرد.

یوسف العتیبه در این مقاله نوشت: "الحاق کرانه باختری تمامی اهداف اسراییل در زمینه برقراری روابط امنیتی، اقتصادی و فرهنگی با جهان عرب را بر باد خواهد داد؛ امارات می تواند برای اسراییل دروازه ای به سوی کشورهای عربی و جهان بگشاید." 

در ماه‌های اخیر روند عادی‌سازی روابط برخی رژیم های عرب منطقه به ویژه عربستان، بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.

تلاش این کشورها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم علاوه بر سرکوب فلسطینیان، در بسیاری از مناطق عربی - اسلامی مرتکب جنایت زیادی شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 24 خرداد 1399 - 9:23:48

دسته بندی :