حرکت گسترده آمریکایی‌ها برای تجهیز و آموزش تروریست‌ها علیه ایران

سه شنبه 13 خرداد 1399 - 17:19:10
حرکت گسترده آمریکایی‌ها برای تجهیز و آموزش تروریست‌ها علیه ایران

تهران- الکوثر: فرمانده نیروی زمینی سپاه از حرکت گسترده آمریکایی‌ها برای تجهیز و آموزش تروریست‌ها علیه ایران خبر داد و بر پاسخ محکم جمهوری اسلامی به هرگونه تعرضی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار محمدپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین معارفه و تودیع فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: اطلاعات دقیق داریم امریکایی ها به عناصر ضد انقلاب و تروریست در کشورهای همسایه فشار وارد میکنند که اگر در ایران عملیات انجام نداده و کشور را نا امن نکنند از آنها حمایت مالی نخواهند داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مایک پمپئو سال  گذشته اعلام کرده بود که امریکا دیگر به گروه‌های معارض علیه ایران کمک نخواهد کرد.

وی افزود: دلیل آن هم این بود که امریکا انتظار داشت وقتی اتفاقاتی همچون عملیات عین‌الاسد توسط ما انجام شد، گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب فعال شده و امنیت کشور ، شهرها و مرزها را مورد هدف قرار دهند اما تا به امروز تمام این عملیات‌ها به لطف خدا و جانفشانی رزمندگان با شکست روبرو شده است.

پاکپور خاطرنشان کرد: ضد انقلاب و عناصر تروریست سال گذشته برنامه‌های وسیعی برای نا امن کردن مرزهای کشور و شهرهای مرزی داشتند اما عملیات‌های آنان قبل از شکل‌گیری سرکوب و با شکست روبرو می‌شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال نیز امریکایی‌ها حرکت وسیعی را در کشور های همجوار ما با هدف تجهیز، آموزش و پشتیبانی تروریست‌ها آغاز کرده‌اند تا بتوانند در شرایط خاص امنیت مرزها و شهرهای پیرامونی کشور را مخدوش کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی برندی است که به رخ دنیا می‌کشانیم، ادامه داد: مردم امروز در حوزه اقتصاد مشکلات جدی دارند اما با حضور رزمندگان جان بر کف کشور امنیت بسیار مطلوبی داریم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 13 خرداد 1399 - 17:18:59