تبریک پیروزی حزب الله بر صهیونیست‌ها از سوی انصارالله یمن

سه شنبه 6 خرداد 1399 - 8:40:30
تبریک پیروزی حزب الله بر صهیونیست‌ها از سوی انصارالله یمن

تهران - الکوثر : محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن سالروز آزادسازی جنوب لبنان از چنگال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد عبدالسلام در این باره گفت: رژیم صهیونیستی در 25 مه سال 2000 به صورت حقارت آمیزی از محور مقاومت و برادران حزب الله لبنان شکست خورد و مجبور به عقب نشینی مفتضحانه از سرزمین مسلمانان شد.

در روزهای گذشته نیز گادی آیزنکوت، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پس از سال ها به شکست حقارت آمیز این رژیم از حزب الله لبنان اعتراف کرد. 

وی در سالگرد عقب نشینی حقارت آمیز رژیم صهیونیستی از لبنان گفت: حزب‌الله لبنان توانست به اهداف راهبردی خود در مقابله با ارتش اسرائیل دست یابد.

وی افزود: حزب‌الله از طریق یک سلسله عملیات نظامی پیچیده ارتش اسرائیل را آشفته کرده و باعث کشته شدن تعدادی از نظامیان ارتش ما شد و به همین دلیل مجبور به خروج از لبنان شدیم.

رژیم صهیونیستی در 25 مه سال 2000 باوجود برخورداری از توانمندی‌های نظامی، در برابر نیروهای مقاومت لبنان، تسلیم و مجبور به فرار از جنوب لبنان شد.

مردم لبنان هر ساله سالروز فرار آخرین نظامی رژیم صهیونیستی از جنوب این کشور را به عنوان روز مقاومت و پیروزی، جشن می‌گیرند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 6 خرداد 1399 - 7:54:1

دسته بندی :