هشدار رئیس جمهور تونس نسبت به ایجاد هرج و مرج در این کشور

یک شنبه 4 خرداد 1399 - 17:32:24
هشدار رئیس جمهور تونس نسبت به ایجاد هرج و مرج در این کشور

تهران- الکوثر: رئیس جمهور تونس در سخنانی نسبت به ایجاد هرج و مرج در این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «قیس سعید» رئیس جمهور تونس در سخنانی به مناسبت عید سعید فطر نسبت به ایجاد هرج و مرج در این کشور هشدار داد.

وی ضمن هشدار به حامیان کودتا و کسانی که دم از نظام گذشته می‌زنند، گفت: آنچه آنها آرزو می‌کنند تنها خواب‌هایی پریشان است. بعضی ها آرزوی بازگشت به گذشته (پیش از انقلاب ۲۰۱۱) را دارند و برخی دیگر نیز خود را برای آرزوها و خواسته‌هایشان آماده می‌کنند، متاسفانه برخی دیگر نیز پیوسته به نفاق، ریا، دروغ و اتهام‌زنی مشغول هستند، اینها همان کسانی هستند که خداوند متعال در قرآن درباره آنها می‌فرماید؛ «من فی قلوبهم مرض».‌

رئیس جمهور تونس با بیان این مطلب افزود: کسانی که برای آشوب و هرج و مرج آماده می‌شوند و برای به آتش کشیدن دارایی‌های این مردم از جایی به جای دیگر می‌روند، قطعاً اولین کسانی خواهند بود که در این آتش خواهند سوخت.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما تنها حق خود را در این زندگی می‌خواهند، مردم ما یک کشور عزیز و محترم می‌خواهند، مردم تونس نمی‌خواهند در روز رای‌گیری شهروند محسوب شوند و پس از آن دیگر رها شوند، بلکه می‌خواهند شهروند کشوری باشند که در آن از تمامی حقوق خود برخوردار باشند نه اینکه تنها ساکن خانه‌ای اجاره‌ای باشند. زمانی که فردی تاکید می‌کند قوانین باید مطابق شرع باشد، هدفش تلاش برای فرار از قانون است.


یک شنبه 4 خرداد 1399 - 16:55:58