ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین : رهبر انقلاب نگاه ها را به سمت آرمان فلسطین جلب کردند

شنبه 3 خرداد 1399 - 18:28:47
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین : رهبر انقلاب نگاه ها را به سمت آرمان فلسطین جلب کردند

تهران - الکوثر : مدیر دفتر سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین گفت، سخنرانی «حضرت آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس تاکید بر اصول ثابت آرمان فلسطین و متوجه کردن نگاه ها به سمت و سویی درست بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ابراهیم العرادی» مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین امروز شنبه افزود ، رژیم صهیونیستی نتیجه قیمومیت انگلیسی است که بر اساس سیاست‌های وحشیانه خود اقدام به اشغال کشور فلسطین کرده است و یک رژیم اشغالگر را در قلب امت عربی و اسلامی کاشته تا این رژیم در برابر تمام ارزش‌های عربی اسلامی و انسانی بایستد. 

العرادی تاکید کرد، مبارزات انقلابی مردم ایران تأثیر بسزایی بر ملت‌های آزادیخواه جهان داشته و آگاهی جدیدی در میان آزادگان و ملت‌های مستضعف جهان ایجاد کرده است.

مدیر دفترسیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین گفت، مهمترین دلایل ضعف رژیم صهیونیستی با وجود حمایت آمریکا و کشورهای غربی از آن این است که آنها در واقع اشغالگر بوده و صاحب حق نیستند و سرزمینی را اشغال کردند که مانند غریبه‌ها و اشغالگران در آن زندگی می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، هفت توصیه مهم را در خصوص ادامه جهاد بزرگ و مقدس کنونی بیان کردند.

«محدود نکردن موضوع فلسطین به یک مسئله صرفاً فلسطینی و یا حداکثر عربی»، «آزادی سرزمین فلسطین و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود»، «پرهیز از اعتماد به قدرت‌های ظالم غربی و مجامع وابسته جهانی»، «خواست و مطالبه جدی جوانان در جهان اسلام»، «مبارزه با واقعیت های مهلک و زیان بخش»، «تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین های فلسطینی» و «برگزاری همه پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی» هفت توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 3 خرداد 1399 - 18:20:39

دسته بندی :