مسجد جمیرا از جاذبه های گردشگری دبی+عکس

شنبه 3 خرداد 1399 - 16:50:16
مسجد جمیرا از جاذبه های گردشگری دبی+عکس

تهران_الکوثر: در ادامه با یکی از مساجد دبی آشنا خواهیم شد.

تهران- الکوثر: مسجد جمیرا در دبی را می توان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری  این شهر دانست که می توانید بیشترین لذت را در بازدید از این مسجد ببرید. توجه داشته باشید که دبی به عنوان یکی از شهر های پر گردشگر جهان به شمار می رود و جاذبه های متعددی را در خود جای داده است که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت.

دبی را می توان یکی از شهر های مدرن امارات به شمار آورد و به همین دلیل تور های متعددی نیز به مقصد دبی برگزار می شود و سفر به همراه این تور ها می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای شما باشد. فرودگاه دبی به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان به شمار آورد و دلیل آن را می توان اهمیت بالای گردشگری این شهر دانست و سالانه بیش از چندین میلیون مسافر جاذبه های گردشگری دبی را هدف قرار می دهند.

جاذبه های طبیعی مسجد جمیرا

از جاذبه های طبیعی و تاریخی گرفته تا مساجد و مراکز مذهبی دبی ارزش دیدن خواهند داشت و به هیچ وجه حوصله شما از گشت و گذار در این شهر سر نخواهد رفت. مسجد جمیرا دبی را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگران دانست چرا که این مسجد علاوه بر جنبه تاریخی از نظر فرهنگی و مذهبی نیز برای مردم این شهر حائز اهمیت می باشد.

این مسجد را می توان به عنوان نماد دبی نیز به شمار آورد و با معماری بی نظیری که دارد خواهد توانست توجه همگان را به خود جلب کند. دبی را می توان با سازه های مدرن و تازه ساز آنها شناخت اما این شهر جاذبه های تاریخی نظیر مسجد جمیرا دبی نیز دارد که می توانید با بازدید از آن با تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های مسجد جمیرا در دبی

این مسجد ویژگی های بسیاری دارد که آن را از سایر مساجد موجود در امارات متمایز کرده است. مهمترین ویژگی مسجد جمیرا در دبی را می توان امکان بازدید از آن برای تمامی مردمان با هر نوع آیینی اشاره کرد و به همین دلیل هر شخصی از هر دولتی می تواند از این مسجد دیدن کرده و حتی در آن به عبادت کردن مشغول شود. این مسجد همانطور که از نام آن پیداست در منطقه جمیرا واقع شده و این منطقه را می توان از جمله مناطق لوکس و مسکونی دبی به شمار آورد که هتل های متعددی نیز در آن فعالیت می کنند.

بی شک عکس این مسجد را در مجله ها و یا گالری عکسی کسانی که به دبی سفر کرده اند مشاهده کرده اید چرا که این مسجد به عنوان یکی از مهمترین مقاصد دیدنی در دبی شناخته می شود و بی شک هر گردشگری که دبی را به عنوان هدف انتخاب کند از آن دیدن خواهد کرد.

مقررات زمان عکس گرفتن

در مواقع اذان امکان عکس گرفتن از داخل مسجد برای گردشگران وجود نخواهد داشت و تنها در صورتی اجازه عکس گرفتن به شما داده خواهد شد که نما و یا معماری مسجد هدف عکس باشد. این مسجد از جمله مساجد بزرگ دبی به شمار می رود چرا که 1300 نفر می توانند در آن مشغول عبادت کردن باشند. مسجد جمیرا حس و حال عجیب تری نسبت به سایر مساجد به شما خواهد داد و به دلیل اینکه در سال 1976 ساخته شده از نظر گردشگری نیز حائز اهمیت خواهد بود.


 


از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 3 خرداد 1399 - 15:13:23