تشکیل جنبش «ثأر المهندس» در عراق برای انتقام خون ابومهدی المهندس

شنبه 3 خرداد 1399 - 15:16:41

تهران - الکوثر : گروه جدیدی به نام "ثأر المهندس" (انتقام ابومهدی المهندس ) امروز شنبه با انتشار بیانیه ای در عراق اعلام موجودیت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، گروه "ثأر المهندس" در این بیانیه ، مسئولیت هدف قرار دادن پایگاه فکتوری بغداد در ششم ماه می و دو فروند بالگرد شینوک آمریکایی در 14 آوریل را بر عهده گرفت.

این گروه مدت کوتاهی پس از انتشار بیانیه مبنی بر حمله به دو هدف آمریکایی در عراق، ویدئو حمله موشکی به دو بالگرد شینوک با موشک های زمین به هوا را منتشر کرد. 

این گروه همراه با پخش این حمله موشکی به بالگردهای آمریکایی، بخشی از سخنان ضبط شده ابومهدی المهندس نائب الرئیس  شهید حشد الشعبی که در آن شروع حملات با رمز یا «زهرا (س)» را اعلام می کند، منتشر کرده است.

شهید المهندس از این رمز عملیات برای شروع حملات علیه گروه تروریستی داعش بهره می برد و حالا تیپ انتقام المهندس آن را به عنوان رمز حمله خود به آمریکایی ها به کار برده است. 

ابومهدی المهندس به همراه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 8 نفر از یارانشان سوم ژانویه 2020 در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 3 خرداد 1399 - 14:50:29