سیدحسن نصرالله : رژیم صهیونیستی وارد جنگی وهمی و خیالی علیه ایران شده است

پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 5:33:39

تهران - الکوثر : دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مستشاران ایرانی در سوریه،‌ نظامی نیستند گفت، رژیم اسرائیل وارد جنگی وهمی و خیالی علیه ایران شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سیدحسن نصرالله» روز چهارشنبه در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت «مصطفی بدرالدین» از فرماندهان حزب الله لبنان، با اشاره به حمایت های مستشاری ایران از سوریه اظهار کرد، هدف ایران حفظ هویت سوریه و محافظت از استقلال و اراده این کشور است تا به دست آمریکا و رژیم اسرائیل نیفتد. 

نصرالله با تاکید بر اینکه ایران با هیچ کشوری برای نفوذ در سوریه رقابت نمی کند افزود، هدف ایران در سوریه جلوگیری از تسلط آمریکا و رژیم اسرائیل بر سوریه است، از این رو ایران هرگز در امور سوریه دخالت نمی‌کند.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از تحولات در سوریه به وحشت افتاده است تصریح کرد، به همین دلیل است که رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی‌های حساب‌نشده می‌زند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه رژیم اسرائیل و حامیان آن در جنگ با سوریه شکست خوردند گفت، سوریه مشکل بزرگی برای طرح آمریکایی- اسرائیلی- سعودی به شمار می‌رود که هدفش سیطره بر منطقه است. 

وی تصریح کرد، سوریه از نقشه تجزیه و طرح توطئه‌آمیزی که پول‌های گزاف، تجهیزات نظامی و سلاح و ده‌ها هزار نیروی جنگی برایش هزینه شده بود،‌ رهایی یافت و این کشور توانست به لطف مقاومت و ایستادگی رهبری،‌ ارتش و مردم و ثبات متحدانش در جنگ پیروز شود.

نصرالله با تاکید بر اینکه سوریه با رشادت‌های محور مقاومت و نیروهایش تا به امروز در برابر حملات استکبار ایستاده است تصریح کرد، سوریه هم‌اکنون به رغم فشار جنگ روانی و محاصره چند ساله، در مصاف سیاسی نیز موفق بوده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 5:0:8