فرمانده گردان قدس: حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم اشغالگران فلسطین

چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399 - 8:58:31
فرمانده گردان قدس:  حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم اشغالگران فلسطین

تهران- الکوثر: فرمانده گردان های قدس تاکید کرد: فلسطین در اولویت مسائل همه مسلمانان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ننگ حکومت‌های عربی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  یکی از فرماندهان گردان‌های قدس با تاکید بر اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منزله خاری در چشم اشغالگران فلسطین است، گفت: عادی سازی روابط بین برخی کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی پیش از آنکه به منزله خیانت به امت عربی و اسلامی باشد، به منزله خیانت به خداوند تبارک و تعالی است. 

ابوعبدالله گفت «ما به اقدام کشور‌های عربی در عادی سازی آشکار و صریح روابط با اسرائیل می‌نگریم. در همین حال نگاه ما به روز جهانی قدس است؛ روزی که امام خمینی (ره) آن را بنیان گذاری کرد. این روز، روز مستضعفان در مقابله با مستکبران است. این روز فقط به فلسطینیان اختصاص ندارد؛ بلکه متعلق به همه مستضعفان در غرب و شرق جهان برای دفاع از مقدسات امت اسلامی و خاک فلسطین است. روز جهانی قدس، روز مقابله با استکبار و مقابله با اسرائیل و دولت قلدرمآب آمریکا است که هیچ کس را در جهان مقابل خود نمی‌بیند. ازین رو، نیرو‌های گردان‌های قدس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مردم، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستند. ما به سبب اختصاص روز قدس به آرمان فلسطین به آن‌ها درود می‌فرستیم، زیرا آرمان فلسطین را در اولویت قرار داده اند. ما به همین سبب در فلسطین، به همه کسانی که از آرمان فلسطین و مستضعفان فلسطینی در برابر اسرائیل حمایت می‌کنند، وفادار باقی خواهیم ماند. ما راهپیمایی‌های میلیونی در تهران، صنعا، سوریه، عراق و لبنان را دنبال می‌کنیم؛ کشور‌هایی که علاوه بر روز قدس، از فلسطین هم حمایت می‌کنند. ما به روز جهانی قدس می‌نگریم و راهپیمایی هزاران، بلکه میلیون‌ها تن از مردم مسلمان ایران، یمن، سوریه و لبنان را با نگاهی عزتمندانه می‌نگریم و در می‌یابیم که در وهله نخست به فضل خداوند عز و جل و سپس به لطف مردم مسلمان این کشورها، پیروز خواهیم شد. به امید خداوند، به برکت این راهپیمایی‌های همراه با خشم از صهیونیست‌ها در تهران، لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری، به مسیر خود به سمت قدس ادامه خواهیم داد و به امید خداوند پیروزمندانه وارد قدس خواهیم شد.»
وی در ادامه گفت «شهید بزرگ و برادر عزیز حاج قاسم سلیمانی در دل‌های نیرو‌های فلسطینی جایگاه خاص، ویژه و عالی دارد. وی در زمینه معنوی و نظامی پشتیبان فلسطین بود. وی به منزله خاری در چشم اشغالگران قدس و فلسطین بود و همچنان این گونه است. اگر بین موشک‌های موجود در نوار غزه بنگریم، لبخند شهید حاج قاسم سلیمانی را روی آن‌ها و روی تفنگ‌های رزمندگان نوار غزه می‌بینیم. وی حتی یک روز از حمایت رزمندگان به ویژه در خاک فلسطین، دست برنداشت. وی همیشه می‌گفت به احزاب وابسته نیست؛ بلکه به انقلاب‌ها در شرق و غرب زمین وابسته است. به مناسبت روز جهانی قدس به روح شهید سردار قاسم سلیمانی خالصانه درود می‌فرستیم و از خداوند می‌خواهیم ما را در کامل کردن راه آزادسازی قدس موفق گرداند.»
وی همچنین گفت «عادی سازی روابط بین برخی کشور‌های عربی و اسرائیل پیش از آنکه به منزله خیانت به امت عربی و اسلامی باشد، به منزله خیانت به خداوند تبارک و تعالی است. هر فردی که حتی با گفتن یک کلمه، روابط با اسرائیل را عادی سازی کند، نام وی باید در فهرست کسانی قرار بگیرد که در قبال نشانه‌ای از نشانه‌های خدا کوتاهی می‌کنند. نگاه ما به فلسطین نگاه اعتقادی است و وقتی که از فلسطین حمایت می‌کنیم، دفاع ما دفاعی اعتقادی است. همه نیرو‌های گردان‌های قدس و مقاومت فلسطین به درستی آرمان خود ایمان دارند. ازین رو، از نگاه ما، کسانی که روابط خود را با اسرائیل عادی سازی می‌کنند، خنجر مسموم به بدن مقاومت وارد می‌کنند. به همین سبب، از همه کشور‌هایی که در حال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، می‌خواهیم این اقدام را متوقف کنند و از ملت‌ها هم می‌خواهیم که در برابر همه حکومت‌هایی که در حال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، حتی از طریق بیان یک سخن یا موضع گیری بایستند. از همه ملت‌های عربی و اسلامی و از همه وجدان‌های بیدار که همچنان خالصانه و با عشق به فلسطین، ملت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی می‌نگرند، می‌خواهیم که کنار ملت فلسطین بایستند، از این ملت مظلوم حمایت و پشتیبانی کنند. به همه ملت‌های مسلمان در سرتاسر جهان می‌گوییم که اسرائیل جنایتکار جنایت‌های زیادی علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شود و فلسطین مرکز درگیری بین حق و باطل است و اگر این جهان به دنبال ثبات است، باید با اسرائیل مقابله کند و اسرائیل را نابود کند تا جهان در ثبات باشد.
ملت‌ها با دولت‌ها تفاوت دارند. ملت‌های مسلمان و عربی را ملت‌های آزاد می‌دانیم که همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و باید روزی فرا رسد که ملت‌ها در برابر دولت‌های ظالم و مستبد بایستند و به سمت آزادسازی قدس و مسجدالاقصی پیش بروند.
پیام ما به ملت‌های عربی و مسلمان واضح و روشن است که ملت فلسطین در خاک فلسطین می‌ماند. وقتی که از فلسطین سخن می‌گوییم، مقصودمان کرانه باختری و نوار غزه نیست؛ بلکه مقصودمان سرتاسر فلسطین است. ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه پایدار است و دست رزمندگان همچنان روی ماشه سلاحشان قرار گرفته است. پیام ما به ملت‌های عربی و اسلامی این است که فلسطین در اولویت مسائل همه مسلمانان قرار دارد و آن‌ها باید همواره از ملت فلسطین حمایت کنند؛ ملتی که بار‌ها با اسرائیل مقابله کرد و در برابر آن پیروز شد.»
وی در ادامه در خصوص معامله قرن گفت «از زمانی که دولت آمریکا از به اصطلاح معامله قرن سخن گفت، به ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان گفتیم که این معامله چیزی جز معامله نوشته شده نیست و مقاومت و ملت فلسطین این معامله را به شکست خواهد کشاند. سخن گفتن بنیامین نتانیاهوی احمق از الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و دره اردن چیزی جز تبلیغات انتخاباتی نبود. وی می‌داند که در صورت اجرای عملی این تصمیم، با خشم گسترده ملت فلسطین در کرانه باختری و عملیات ضربه با سلاح سرد مواجه خواهد شد و مقاومت فلسطین در برابر این جنایت‌ها دست بسته باقی نخواهد ماند. به همین سبب، این تصمیم‌ها را تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو برای اطمینان خاطر دادن به جبهه داخلی و صهیونیست‌ها می‌دانیم؛ صهیونیست‌هایی که به سبب فساد این احمق و دولت وی در رنج هستند.»
وی در خصوص اقدام آلمان در گنجاندن نام حزب الله در فهرست تروریستی، گفت «وقتی که چنین خبری را می‌شنویم، می‌گوییم این تصمیم نشان دهنده جایگاه شریف حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان است. برادران در مقاومت اسلامی در لبنان به این تصمیم افتخار می‌کنند؛ زیرا به خوبی می‌دانند اگر آمریکا، اسرائیل و کشور‌های استکبار از ما رضایت داشته باشند، ما رزمندگان و آزادگان باید در اقدامات خود بازنگری کنیم. به همین سبب، به برادران خود در حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان می‌گوییم که صبر پیشه کنید و بدانید که در مقابله با باطل و مقابله با اسرائیل همان غده سرطانی، راه درستی در پیش گرفته اید و به اذن خداوند روزی فراخواهد رسید که به شهرک‌های صهیونیستی یورش خواهیم برد.» 


چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399 - 7:45:35