انتقال تروریستهای داعش از سوریه به عراق با بالگردهای آمریکایی + فیلم

سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 12:4:3

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق، با انتشار ویدئویی از نحوه انتقال عناصر داعش از سوریه به عراق با بالگردهای آمریکایی پرده برداشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این فیلم که با دوربین‌های حرارتی سازمان الحشد الشعبی عراق ثبت و ضبط شده است، چند بالگرد آمریکایی در حال انتقال شبانه عناصر داعش از سوریه به خاک عراق هستند.

«قاسم المعموری» فرمانده لشکر 26 سازمان الحشد الشعبی عراق با اشاره به همدستی نظامیان تروریست آمریکا با عناصر گروه تروریستی داعش گفت، اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش با کمک آمریکا در چند استان عراق از جمله بابل، فعالیت خود را از سر گرفته است.

«حسن سالم» عضو فراکسیون صادقون عراق نیز گفت، عناصر تروریستی داعش با همان سناریوی سابق و از طریق حمله به نیروهای امنیتی عراق و کمین کردن، کار خود را از سر گرفته‌اند و به دنبال تضعیف نیروهای امنیتی هستند.

طی چند روز اخیر تحرکات بقایای داعش در استان‌های صلاح‌الدین، دیاله، بابل و الانبار عراق افزایش چشم‌گیری داشته و چندین حمله تروریستی علیه نیروهای امنیتی و سازمان الحشد الشعبی صورت گرفته که به شهادت و مجروح شدن شماری از آنها منجر شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 11:26:53