حماس : عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین است

چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399 - 12:0:22
حماس : عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین است

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین و برخلاف مواضع و منافع آنان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ماهر صلاح» روز سه شنبه گفت، روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی طی سال های گذشته همچنان ادامه داشته  و برخی کشورهای عربی در این راستا گام هایی برداشته اند که این اقدامات تحت عناوین فرهنگی، تجاری، ورزشی و حتی دینی و رسانه ای انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد، کشورهای عربی که به طور کامل روابط خود را با رژیم صهیونیستی به حالت عادی درآورده و کاملا از مواضع اصیل عربی خارج شده اند، با طرح ها و خواسته های آمریکا واسرائیل همسویی دارند و تصمیماتی هم در راستای عادی سازی روابط با این رژیم اتخاذ کرده اند که از جمله نشانه های آن، استقبال ازطرح معامله قرن است.

«عاطف ابوسیف» وزیر فرهنگ تشکیلات خودگردان فلسطین نیز ساخت سریال‌هایی را که عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل را تبلیغ می‌کنند، همسویی با اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و گفت، این سریال‌ها در راستای خدمت به دشمن بوده و حقایت را تحریف می‌کند.

شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» عربستان سعودی به تازگی بعد از اعلام پخش سریال «ام هارون» که در آن، به صورت زیرکانه هم‌زیستی با صهیونیست‌ها را تبلیغ می‌کند، شروع به پخش سریال «مخرج ۷» کرده است که در این سریال، بازیگران در بخش‌هایی از برقراری روابط با رژیم اسرائیل با هدف برقراری روابط تجاری و اقتصادی حمایت می‌کنند . 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399 - 11:12:29

دسته بندی :