انتقاد شاهزاده مخالف سعودی از قتل زندانیان به دست بن سلمان

سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 14:11:56
انتقاد شاهزاده مخالف سعودی از قتل زندانیان به دست بن سلمان

تهران- الکوثر: خالد بن فرحان آل سعود شاهزاده مخالف سعودی ویدئویی درباره جنایت‌های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و قتل شخصیت‌ها به دستور وی، به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  خالد بن فرحان آل سعود شاهزاده مخالف سعودی در حساب کاربری خود در توئیتر ویدئویی درباره جنایت های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و قتل شخصیت ها به دستور وی، به اشتراک گذاشت.
در این ویدئو آمده است: مردانی که بن سلمان آنها را به قتل رساند. یکی از آنها عبدالرحمن الحویطی شهروند سعودی بود که به سبب مخالفت با ترک اجباری خانه خود به دست مقامات امنیتی کشته شد. یکی از کشته شدگان شیخ فهد القاضی روحانی سعودی است که به سبب اهمال پزشکی داخل زندان جان باخت. نفر سوم شیخ احمد العماری، دیگر روحانی سعودی بود که در زندان به سبب بی توجهی جان باخت. نایف العمران فعال حقوقی سعودی نیز بر اثر شکنجه جان خود را از دست داد. شیخ صالح الضمیری، مبلغ سعودی نیز در زندان جان باخت. جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی هم در کنسولگری عربستان در استانبول وحشیانه کشته شد. سرلشکر علی القحطانی بر اثر شکنجه در هتل ریتز کشته شد. محمد بانی الرویلی هنرپیشه ای که در شرایط مبهم در سلول خود در زندان جان باخت.
در ادامه این ویدئو آمده است: جنایت های بن سلمان علیه بازداشت شدگان چه زمانی متوقف می شود؟
 

 


سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 14:5:56